رئیس هیات تکواندو استان مازندران : میخواهم بهترین فضا را برای خانواده تکواندو به وجود بیاورم

زمان زیادی تا بزرگترین همایشی که این روزهای هیات تکواندو استان را پرمشغله و پرهیاهو کرده است نمانده، حال این روزهای تکواندو به شدت هوای جشن و سرور دارد،تنها ۸ روز مانده به جشن بزرگ…   به گزارش مازند اسپرت؛ حالا و هوای پر شور تکواندوکاران در چند روز مانده به بزرگترین اتفاق این ورزش، […]

3زمان زیادی تا بزرگترین همایشی که این روزهای هیات تکواندو استان را پرمشغله و پرهیاهو کرده است نمانده، حال این روزهای تکواندو به شدت هوای جشن و سرور دارد،تنها ۸ روز مانده به جشن بزرگ…

 

به گزارش مازند اسپرت؛ حالا و هوای پر شور تکواندوکاران در چند روز مانده به بزرگترین اتفاق این ورزش، جشنی سراسر شادی، نفجم که از به وجود آوردن این شرایط صحبت میکند میگوید: میخواهم بهترین فضا را برای خانواده تکواندو به وجود بیاورم از همه زمانهایی که دارم دریغ نمیکنم و به دنبالش میروم تا یکایک تکواندوکاران استان را در سالن سید رسول جمع کنیم و باهم و در کنار هم جشن پیروزی سالهای افتخار را بگیریم.


وی در ادامه بیان کرد: سال قبل از المپیک  قطعا روزهای سختی برای ما و ورزشکارانمان بوده، این مهم احساس میشود تا با برگزاری چنین برنامه هایی کمی استرس و فشار کاری را پایین بیاوریم و برای تنها راه یافته به میدان بزرگ المپیک ایجاد انگیزه کنیم.

نفجم که خود عضو شورای اسلامی شهر ساری می باشد و در کنار ورزش مسئولیت بزرگ شهری دغدغه این روزهایش شده، در چند روز مانده به این اتفاق بزرگ خود را به جمع داوران و مربیان نقاط مختلف استان رسانده است.
این مسئول که طی دو روز به تمامی روسا هیات تکواندو شهرستانش فراخوان داد تا اهمیت موضوع را برایشان مشخص کند و همکاری کلیه آنها را درخواست کرد. اینک با بوجود آوردن شرایط برگزاری جلسات مختلف از سوی بازوانش در شهرستانها داوران، مربیان آقا و خانم را در سه نقطه از مازندران در شهرهای بابل، چالوس و نکا دور هم گرد آورد.

طی این نشست نفجم به برگزاری هرچه با شکوه تر و زیباتر تاکید کرد و حمایت تمامی عوامل دخیل در این رشته ورزشی را جلب نمود.
در پایان جلسات طی صحبتی با این رییس حاضر در صحنه و پرتلاش برای برپایی چنین همایش بی سابقه از روند برگزاری ابراز خرسندی کرد و افزود: کلیه عوامل تکواندویی در شهرستان اعلام آمادگی کردند و برای حضور در چنین مراسمی که قطعا باعث افتخار خانواده تکواندو خواهد شد استقبال شده. ما هم در هیات تکواندو استان با برنامه ریزی دقیقی که در نظر گرفتیم در حال انجام دونه به دونه کارها هستیم تا انشاا.. در روز مراسم مشکلی نداشته باشیم.

در پایان از یکایک مسئولین شهرستانی تکواندو که تا به اینجا شرایط برگزاری جلسات و اطلاع رسانی این اتفاق مهم را فراهم کردند کمال تشکر داشتند و امیدوار هستند تا برنامه با همان نظمی که مد نظر هست به عنوان یک جشن به یادماندنی ۱۶ بهمن در سالن سید رسول ساری برای ورزشکاران این رشته رقم زده شود.