حاشیه نگاری خبرنگار مازند اسپرت از داربی مازندرانی لیگ دسته یک فوتبال کشور

حواشی حساس ترین بازی هفته ۲۳ لیگ دسته یک کشور به گزارش مازند اسپرت؛ جدال قدیمی ترین و جدیدترین تیم های لیگ یک با پیروزی جدیدترین تیم به  پایان رسید. **** دربی مازندران در روز سه شنبه ششم بهمن بین دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر برگزار شد.**** بلیط فروشی این بازی […]

khoonehحواشی حساس ترین بازی هفته ۲۳ لیگ دسته یک کشور

به گزارش مازند اسپرت؛ جدال قدیمی ترین و جدیدترین تیم های لیگ یک با پیروزی جدیدترین تیم به  پایان رسید.

**** دربی مازندران در روز سه شنبه ششم بهمن بین دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر برگزار شد.
**** بلیط فروشی این بازی ساعت ۱۱ صبح شروع و تقریبا در ساعت ۱۲ درب ورزشگاه هفت تیر بابل باز شد و ساعت ۱۲:۳۰ پر از تماشاگران پرشور و هیجان شد.
****هواداران هر دو تیم که از چندین هفته قبل منتظر این بازی حساس بودند رجزهای زیادی در صفحات مختلف اجتماعی برای همدیگرخوانده بودند، بی صبرانه منتظر این بازی بودند.
**** این بازی در محافظت کامل امنیتی از سوی نیروی انتظامی شهرستان بابل بود حتی از چندین خیابان و کوچه های قبل از ورزشگاه نیز ماموران انتظامی در حالت آماده باش بودند.
**** تماشاگران بعد از ورود به ورزشگاه شعارهایی را برعلیه یکدیگر سر دادند.
**** راس ساعت ۱۳ بازیکنان نساجی وارد زمین شدند و برای گرم کردن آماده شدند که در این زمان تماشاگر نماهایی با شعارهای غیر ورزشی از آنها استقبال کردند، تا جایی که با وجود نیروی های انتظامی بطری های نوشابه به سمت بازیکنان پرتاب کردند.
****ساعت ۱۳:۰۵ نیز بازیکنان خونه به خونه بابل وارد زمین شدند که در این لحظه از سوی هواداران بابلی مورد تشویق قرار گرفتند.
**** به خاطر داریم بازی رفت دو تیم در قائمشهر با شعار بابل قائمشهر حمله به لیگ برتر که نشان از اتحاد دو تیم و تماشاگران و مسئولان میداد اما در بازی برگشت که امروز سه شنبه ۹۴/۱۱/۰۶ برگزار شد متاسفانه با نصب پلاکادری بصورت بنر در روبروی جایگاه با عنوان این شعار نساجی قائمشهر عقده لیگ برتر نشان میداد که حتی مسئولان نیز از اختلاف بین طرفداران راضی اند وگرنه دلیلی برای نصب چنین بنری وجود نداشت و مسولان می توانستند جلوی چنین اقدامی را بگیرند.
**** داوران این بازی نیز ساعت ۱۳:۲۰ برای گرم کردن وارد زمین شدند.
****بازیکنان دو تیم بعد از گرم کردن به رختکن رفتند و ساعت ۱۳:۵۰ وارد زمین شدند.
**** گوینده ورزشگاه  نام بازیکنان دو تیم رابا حرارت خاصی اعلام نمود که مورد تشویق تماشاگران دو تیم قرار گرفتند.
**** بعد از تلاوت قرآن مجید بازیکنان دو تیم به احترام در گذشت دو پیشکسوت فوتبال ایران رضا احدی و همایون بهزادی در دایره وسط زمین حلقه زده و یک دقیقه سکوت کردند.
****این دیدار راس ساعت ۱۴ آغاز گردید و تماشاگران دو تیم به تشویق تیم های خودگرچه الفاظ بد و دورازشئونات اسلامی و ورزشی بود  پرداختند و در اکثر مواقع هم حسابی از خجالت شهرهای یکدیگر در آمدند و چنین کارهایی باعث میشود تا دوستی چندین ساله این دو شهر که نزد تمامی مازندرانی ها زبانزد هست را با کارهای بچه گانه کمرنگ تر کرده و برهم خورد.
****در ادامه حواشی دو تیم با گل زنی منصور تنهایی از روی نقطه پنالتی شدیدتر شد و شعارهایی را برعلیه یکدیگر سر دادند تا رجز خوانی ها بیشتر شود.
****اما شنیده ها حکایت از آن دارد که بعد از پایان بازی درگیری ها و فحاشی هایی بین تماشاگران دوتیم در محله و خیابان اطراف ورزشگاه اتفاق افتاد که این درگیری و فحاشی ها حتی تا میدان کشوری بابل هم ادامه داشته است.

و در آخر هم:
حضور مسولان هیات فوتبال شهرستان بابل خصوصا اعضای هیات رئیسه که متاسفانه بنا به دلایلی در جایگاه قرار نگرفتند و ایستاده از پشت فنس در حال دیدن بازی بودند که از نمونه بارز آن میتوان بنام زحمتکشی چون مهدی چرچیان اشاره کرد که موی خود را در ورزش فوتبال سپید نموده و سالها سرپرست تیم دریا قدیمی ترین تیم مازندران بود و اکنون نیز در هیات فوتبال زحمت میکشد اما ایستاده و از پشت فنس در حالیکه در خیل عظیم جمعیت بود بازی را در سرمای شدید تماشا کرد.