برترین های مسابقات ژیمناستیک استان مازندران جام زنده یاد سالاری معرفی شدند

مسابقات ژیمناستیک لیگ باشگاههای شهرهای مازندران جام زنده یاد صالح سالاری در رده های سنی ۷ تا ۱۲ سال با حضور ۳۱ تیم در قالب گروههای ۲ الی ۴ نفره برگزار شد که در پایان این مسابقات رضا نائیجی از هیئت ژیمناستیک شهرستان نور در رده سنی ۷ سال به مقام قهرمانی دست پیدا کرد […]

252500233مسابقات ژیمناستیک لیگ باشگاههای شهرهای مازندران جام زنده یاد صالح سالاری در رده های سنی ۷ تا ۱۲ سال با حضور ۳۱ تیم در قالب گروههای ۲ الی ۴ نفره برگزار شد که در پایان این مسابقات رضا نائیجی از هیئت ژیمناستیک شهرستان نور در رده سنی ۷ سال به مقام قهرمانی دست پیدا کرد ، در این رده سنی امیرعلی بابایی از باشگاه اتحاد بابلسر دوم و ایلیا نعمتی از آکادمی آمل سوم و در رده بندی تیمی رده سنی ۷ سال نیز هیئت ژیمناستیک نور قهرمان و آریو بابل و باشگاه دو جهان الف نکاء دوم و سوم شدند .

به گزارش مازند اسپرت؛ این مسابقات در رده سنی ۸ سال نیز پیگیری شد که احمد رضا خانی از باشگاه آریو بابل قهرمان شد ، یاسین عشیری از باشگاه دو جهان الف نکا دوم / مهران نیک خو از باشگاه امید امیرکلای بابل و ابوالفضل آدینه محمدی از باشگاه خدامی بابل مشترکاً سوم شدند در این رده بندی باشگاه دوجها الف نکا / باشگاه استاد خدامی بابل و باشگاه آریو بابل به ترتیب اول تا سوم شدند .

بنابر این منبع خبری در رده بندی گروه سنی ۹ سال امیرمحمد رئیسی / سجاد خاتمیان / پوریا بدری و محمد امین حسین پور اول تا سوم شدند در رده بندی تیمی این گروه سنی باشگاه دو جهان الف نکا قهرمان و باشگاههای باد سواران الف میاندرود و هیئت بابلسر دوم و سوم شدند.

قهرمانان رده سنی ۱۰ سال نیز با قهرمانی حمید رضا جعفری معرفی شدند ، در این رده سنی ابوالفضل طریحی دوم و محمد حسین حسین زاده به مقام سوم دست پیدا کرد ، در رده بندی تیمی نیز باشگاه بادسواران الف میاندرود / دوجهان الف نکاء و آکادمی آمل به ترتیب اول تا سوم شدند .

مسابقات ژیمناستیک باشگاههای مازندران در رده سنی ۱۱ سال با قهرمانی امین جعفری همراه بود ، پس از وی سعید رفاهت و رضا فرهادی در رده های بعدی قرار گرفتند و در رده بندی تیمی نیز باشگاه هیئت بابلسر اول و بادسواران الف میاندرود و هیئت محمود آباد دوم و سوم شدند.

و بالاخره در رده سنی ۱۲ سال پوریا اعلایی قهرمان شد ، سید رضا سید نژاد دوم و محمد پارسا و محمد سینا دکلان مشترکاً سوم شدند . در رده بندی تیمیم نیز باشگاه دو جهان الف نکاء اول و هیئت بابلسر و آکادمی آمل دوم و سوم شدند.

این گزارش حاکیست در پایان این مسابقات در مجموع رده بندی تیمی باشگاه دو جهان نکاء با کسب ۵۵/۲۸۷ امتیاز اول شد ، باشگاه بادسواران الف میاندرود با ۳/۲۸۴ امتیاز دوم و آکادمی آمل با ۰۵/۲۷۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفت . شایان ذکر است با برگزاری این مسابقات استعدادهای درخشان و نوظهور شناسایی شد که انشالله در آینده ای نزدیک بیشتر از آنها خواهیم شنید اما متأسفانه در بحث فضاهای آموزشی برای ارتقاء این رشته ورزشی ، محدودیت های بسیاری وجود دارد که امیدواریم با درایت مسئولین این نقیصه نیز مرتفع گردد.