۲ طلا،یک نقره و یک برنز ماحصل تلاش تکواندوکاران مازندرانی در مسابقات آزاد کشوری بانوان

رقابت های انتخابی آزاد مسابقات کشوری در رده جوانان – بزرگسالان عصر دیروز به پایان یافت و ۴ مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.   به گزارش مازند اسپرت، مسابقات آزاد كشوري در رده سني جوانان – بزرگسالان گروه زنان عصر دیروز به پايان رسيد كه در پایان این رقابت ها ۴ مازندرانی موفق به […]

banoرقابت های انتخابی آزاد مسابقات کشوری در رده جوانان – بزرگسالان عصر دیروز به پایان یافت و ۴ مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات آزاد كشوري در رده سني جوانان – بزرگسالان گروه زنان عصر دیروز به پايان رسيد كه در پایان این رقابت ها ۴ مازندرانی موفق به کسب مدال شدند .

روز نخست این پیکارها با تک طلایه دار وزن ۵۳- کیلوگرم همراه بوده که فاطمه زهرا شریفی نیا پس از  6 جدال با رقبایش به برتری رسید بر سکوی نخست ایستاد.

در دومین و آخرین روز از این پیکارها مازندران ۳بار بر روی سکو رفت زهره مدانلو در وزن دوم با واگذاری نتیجه بازی در یک چهارم به مدال برنز بسنده کرد، در وزن  57 – كيلوگرم این سوسن حاجی پور بوده که بازگشتش میان برتری نها را به رخ کشید و طلایی نبرد روز دوم شد و در جایگاه نخست ایستاد و در سنگین وزن زنان زينب ولي پور با بازی خوب فینالش در یک رقابت تنگاتنگ به مدال نقره رسید و جایگاه دومی را به خود اختصاص داد.

در نهایت نفرات اول، دوم و منتخبین از سوی کادر فنی که درارای سهمیه بودند می توانند در مرحله نخست انتخابی درون اردویی حضور پیدا کنند. افرادی که پس از این مرحله موفق به جواز حضور در تیم ملی شوند برای شرکت در مسابقات قهرماني آسيايي ۲۰۱۶ فيليپين دعوت می شوند كه هدايت اين تيم برعهده مهرو كمراني بعنوان سرمربي، فاطمه صفرپور بعنوان مربي و مهناز حسين زاده بعنوان كمك مربي خواهد بود. این رقابت ها ۴ و ۵ ارديبهشت‌ماه ۹۵ در شهر «مانيلا» فيليپين برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، پیکارهای آزاد کشور مردان امروز و فردا در خانه تکواندو پیگیری می شود و تنها اوزان ۶۳- و ۶۸- کیلوگرم روز شنبه  (10 بهمن ماه) رو در روی هم قرار خواهند گرفت.