برای کسب مدال در اتریش قدم بزرگی برداشتم احمدی: خوشحالم که در پاریس از اعتبار کاراته ایران دفاع کردم

دارنده نشان طلای نخستین مرحله لیگ کاراته وان، گفت: خوشحالم که به عنوان یک ایرانی از اعتبار کاراته کشورم در رقابت‌های بسیار مهم دفاع کردم.   به گزارش مازند اسپرت در پایان نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سال ۲۰۱۶ که به میزبانی پاریس فرانسه برگزار شد، تیم میزبان با کسب ۳ طلا، ۳ نقره و ۱۰ […]

دارنده نشان طلای نخستین مرحله لیگ کاراته وان، گفت: خوشحالم که به عنوان یک ایرانی از اعتبار کاراته کشورم در رقابت‌های بسیار مهم دفاع کردم.

خبرگزاری فارس: احمدی: خوشحالم که در پاریس از اعتبار کاراته ایران دفاع کردم

 

به گزارش مازند اسپرت در پایان نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سال ۲۰۱۶ که به میزبانی پاریس فرانسه برگزار شد، تیم میزبان با کسب ۳ طلا، ۳ نقره و ۱۰ برنز بر جایگاه نخست قرار گرفت. تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مکان پنجم جدول رده بندی نخستین مرحله لیگ جهانی سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.

سعید احمدی  پس از کسب مدال طلا در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۶، اظهار داشت: اولین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۶ میلادی به میزبانی کشور فرانسه برگزار شد که این رقابت‌ها جزو معتبرترین و مهمترین مسابقات کاراته وان بود. این رقابت‌ها بیشترین امتیاز را در رنکینگ جهانی داشت و خدا را شکر توانستم مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: در مسابقات کاراته وان پاریس گام بزرگ و محکمی را جهت کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان برداشتم، در این دوره رقابت‌ها بیش از ۹۰ درصد از مهمترین حریفانم حضور داشتند و با توجه به شناخت کافی که از آنها داشتم توانستم نتیجه خوبی را کسب کنم. حضور در این رقابت‌ها برای همه ایرانی‌ها و خارجی‌های حاضر در این رقابت‌ها حائز اهمیت بود.

احمدی در مورد حریفان خود، گفت: دور اول با قرعه استراحت روبرو شدم. گرجستان، فرانسه و اتریش از نخستین حریفانم بودند که آنها را نیز شکست دادم. دور پنجم حریف مراکشی و پس از آن نماینده ژاپن را شکست دادم و به فینال مسابقات راه یافتم. در فینال نیز نماینده عنوان دار فرانسوی که از حریفان مهم من در مسابقات جهانی محسوب می‌شود را ۵ بر یک شکست دادم.

دارنده نشان طلای نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان، اظهار داشت: به منظور المپیکی شدن کاراته نمایندگانی از IOC در این مسابقات حضور داشتند و به همین دلیل مسابقات با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: فرانسه از قطب‌های بزرگ کاراته دنیا است و خوشحالم که به عنوان یک ایرانی از اعتبار کاراته کشورم در این رقابت‌های بسیار مهم دفاع کنم. امیدوارم بتوانم همین روند را تا مسابقات قهرمانی جهان ادامه دهم. از همه مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن این اعزام در شرایط فعلی تشکر و قدردانی می‌کنم./فارس