چهارمین روز مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور در محمودآباد برگزار شد +نتایج کامل

 روز چهارم مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان کشور  شامگاه یکشنبه ۴بهمن با برگزاری سه دیدار در سالن پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد پیگیری شد. به گزارش مازند اسپرت؛ در روز چهارم  و ما قبل پایانی مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال  نوجوانان کشور شامگاه یکشنبه  3 مسابقه برگزار شد که بر اساس آن تیم […]

011 روز چهارم مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان کشور  شامگاه یکشنبه ۴بهمن با برگزاری سه دیدار در سالن پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد پیگیری شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ در روز چهارم  و ما قبل پایانی مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر والیبال  نوجوانان کشور شامگاه یکشنبه  3 مسابقه برگزار شد که بر اساس آن تیم پیکان  با  4 برد متوالی و کسب ۱۲ امتیاز قهرمانی اش یک روز قبل از پایان مسابقات مسجل شد و دو تیم گنبد و متین ورامین برای رتبه های دوم و سوم در روز پایانی  به مصاف حریفان می روند.

بازی  نخست روز چهارم  را دو تیم متین ورامین و شهرداری ارمیه آغاز  کردند .متین که از سه بازی گذشته خود یک برد و دو شکست و۳ امتیاز را در کارنامه داشت برابر ارومیه ای قرار گرفت که  که با ۵ امتیاز برای بودن در کورس قهرمانی نگاهی به سه امتیاز و پیروزی در این دیدار می اندیشید ،ست نخست را نماینده ورامین با سرویس های هدفدار و توپیگیری  های بی نقص توانست (۲۵-۱۹) به سود خود پایان دهد.

در ست های دوم  وسوم ارومیه  کمی به خود آمد و در دقایقی از دیدار پیش افتاد  اما  این ارومیه همیشگی نبود و ست های بعدی را با نتایج (۲۵-۲۱)و (۲۵-۲۳) به متین واگذار کرد تا در مجموع سه بر صفر این دیدار به سود متین صالحین ورامین پایان پذیرد.

کاله و جواهری گنبد تیم هایی که با یک  برد در تفکر دومین پیروزی بودند بازی دوم  این روز را برگزار کردند در این دیدار  تیم گنبد در روز خوب خودش در جایی که در تمامی نقاط زمین بی نقص بازی  می کرد  و البته روز بد کاله که ضعف در دریافت اول در این تیم بیداد می کرد در سه ست متوالی با نتایج (۲۵-۲۰)،(۲۵-۱۹) و (۲۵-۲۰) کاله مازندران را شکست دهد و با کسب دومین برد خود  6 امتیازی شود.

دیدار آخر روز چهارم مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور را پیکان  صدر نشین و ثامن خراسان برگزار کردند.پیکان که با سه برد متوالی در آستانه قهرمانی این دوره از رقابتها قرار داشت  بازی را بهتر آغار کرد  و شور و انگیزه و هیجان که در این تیم موج می زد توانست این ست نخست  را با نتیجه (۲۵-۱۸)از ثامن ببرد.

ست دوم  پیکانی ها  که با غرور بازی را آغاز کردند و خود را پیروز احتمالی این دیدار قلمداد می کردند اسیر سرویس های هدفدار و دریافت بی نقص و دفاع روی تور ثامنی ها شدند و این ست را (۲۵-۲۲)به ثامن الحجج واگذار کردند.

ست سوم پیکانی ها شروع خوبی داشتند و با صحبتهای کادر فنی  و سرویس های هدفدار بازیکنان خود ،دریافت اول ثامنیها  را  با مشکل مواجه کردند ودر ادامه ثامن کاری از پیش نبرد تا پیکان  با اقتدار این ست را  با (۲۵-۱۵) و در مجموع ۲ بر ۱پیش بیفتد.

ست چهارم اوج هیجان  بود و ثامن که در آستانه شکست قرار داشت  بازی پایا پایی با پیکان آغاز کرد و  در دقایقی از  از ست هم از پیکان پیش افتاد  اما تیم با تجربه و منظم پیکان این امتیاز عقب افتاده را با  سرویس های پرشی و دفاع  روی تور بازیکن شماره ۷ خود که  بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت جبران کند تا  این ست را هم (۲۵-۲۱)از ثامن ببرد و در مجموع ۳ بر۱ چهارمین برد متوالی خود را دشت کند و یک روز قبل از پایان مسابقات قهرمانیش مسجل شود.

در جدول این رقابتها پیکان با ۴ برد متوالی و کسب ۱۲ امتیاز با اقتدار در صدر قرار دارد و تیم های جواهری گنبد و متین صالحین ورامین با ۶ امتیاز در رده های دوم و سوم  قرار گرفته اند.تیم های شهرداری ارومیه،ثامن الحجج و کاله مازندران بترتیب با ۵ ،۳ و۲ امتیاز رده های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

 برنامه مسابقات روز پنجم و هفته پایانی این رقابتها   که صبح دوشنبه ۵ بهمن ماه پیگیری می شود بدین قرار است که   بازی روز نخست را ثامن الحجج و جواهری گنبد  ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهند کرد.  پیکان تهران که قهرمانیش مسجل شده برابر شهرداری ارومیه راس ساعت ۱۴ به مصاف هم   می روند.راس ساعت ۱۶ تیم کاله مازندران و متین ورامین  بازی  پایانی را برگزار خواهند کرد و اهدای جوایز، مدال و کاپ قهرمانی  به تیم های برتر  پایان بخش این دوره از رقابتها می باشد.