هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال دربی جنوبی‌های صدرنشین و جدال باجناق‌ها

هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال با جدال حساس جنوبی‌های لیگ آغاز می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در شهرهای اراک، تهران و آبادان برگزار می‌شود. در مهمترین بازی هفته تیم‌های اول و دوم جدول یعنی پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در دربی خوزستانی‌ها به مصاف هم […]

هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال با جدال حساس جنوبی‌های لیگ آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: دربی جنوبی‌های صدرنشین و جدال باجناق‌ها!

 

به گزارش مازند اسپرت هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در شهرهای اراک، تهران و آبادان برگزار می‌شود.

در مهمترین بازی هفته تیم‌های اول و دوم جدول یعنی پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در دربی خوزستانی‌ها به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در بازی‌های هفته گذشته خود پیروزی‌های خارج از خانه را کسب کردند و آبادانی‌ها با استفاده از شرایط میزبانی به دنبال کسب دومین برد خود هستند، اما از سوی دیگر شاگردان مهران شاهین‌طبع می‌خواهند همچنان در صدرجدول رده بندی باقی بمانند.

شهرداری اراک، تیم سوم جدول رده بندی در حالی در سومین بازی پیاپی خانگی میزبان شهرداری گرگان است که در هفته بیست و یکم مقابل نفت شکست خورد. گرگانی‌ها هم در سه بازی دور سوم سه شکست را تجربه کرده است.

نکته جالب توجه این بازی جدال حامد آفاق و حامد سهراب‌نژاد، باجناق‌های بسکتبال است که در این فصل در شهرداری اراک و شهرداری گرگان به میدان می‌روند.

در سایر بازی‌های دانشگاه آزاد در خانه میزبان شهرداری تبریزی است که در یک بازی خوب موفق شد ثامن مشهد را در خانه‌اش شکست دهد و تیم‌های تهرانی شیمیدُر و نیروی زمینی هم در سالن آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

شهرداری اراک – شهرداری گرگان  

شیمیدُر تهران – نیروی زمینی

دانشگاه آزاد – شهرداری تبریز  

نفت آبادان – پتروشیمی بندرامام

تمام بازی‌های هفته ساعت ۱۶ برگزار می‌شود./فارس