انریکه: پیروزی خوبی بود هر چند خوب بازی نکردیم

  سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی مردانش برابر مالاگا گفت: به پیروزی خوبی دست پیدا کردیم اما قبول دارم که خوب بازی نکردیم.   به گزارش مازند اسپرت لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر مالاگا در هفته بیست و یکم لالیگا به نشست خبری آمد و گفت: […]

 

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی مردانش برابر مالاگا گفت: به پیروزی خوبی دست پیدا کردیم اما قبول دارم که خوب بازی نکردیم.

خبرگزاری فارس: انریکه: پیروزی خوبی بود هر چند خوب بازی نکردیم

 

به گزارش مازند اسپرت لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر مالاگا در هفته بیست و یکم لالیگا به نشست خبری آمد و گفت: بازیکنان در نیمه نخست بهتر بودند، ما به ۳ امتیاز مهم این بازی دست پیدا کردیم اما خوب بازی نکردیم، به هر حال این برای من اهمیت دارد که با پیروزی از این هفته عبور کرده‌ایم.

وی ادامه داد: باید برای جام حذفی خود را آماده کنیم و هیچ حاشیه امنیتی در اطراف ما وجود ندارد. برای من خیلی مهم است که قهرمان جام حذفی باشیم.

انریکه افزود: در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر بود چون تیم حریف افت کرد اما معتقدم که در نیمه اول نکات تاکتیکی بهتر اجرا شدند./فارس