هفته بیست و یکم لالیگا اسپانیا بارسلونا بدون نیمار، مادرید در جهنم آندلوس

در هفته بیست و یکم لالیگا رئال مادرید جدال سختی را در خانه بتیس تجربه خواهد کرد و بارسلونا بدون نیمار راهی خانه مالاگا شده است.   به گزارش مازند اسپرت تیم فوتبال رئال سوسیه‌داد هفته بیست و یکم لالیگا را با بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در خانه اسپورتینگ خیخون، تیمی که به تازگی ۵ […]

در هفته بیست و یکم لالیگا رئال مادرید جدال سختی را در خانه بتیس تجربه خواهد کرد و بارسلونا بدون نیمار راهی خانه مالاگا شده است.

خبرگزاری فارس: بارسلونا بدون نیمار، مادرید در جهنم آندلوس

 

به گزارش مازند اسپرت تیم فوتبال رئال سوسیه‌داد هفته بیست و یکم لالیگا را با بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در خانه اسپورتینگ خیخون، تیمی که به تازگی ۵ گل از رئال مادرید خورده بود، به شکست ۵ بر یک تن داد.

سوسیه‌داد با این تحقیر پر گل، ۲۱ امتیازش را در آغوش کشید و در رتبه ۱۳ ماند تا منتظر نتیجه اسپانیول و بتیس ۲۱ امتیازی باشد.

امروز عصر جدال بارسلونا برابر مالاگا دیدنی است، بارسا بدون نیمار مصدوم اما همراه با مسی احیا شده راهی مالاگا شده است.

مالاگای ۲۴ امتیازی از زندگی در میانه جدول خسته شده و هیاهوی چند روز گذشته مقامات این باشگاه برای تهییج هواداران نشان از اراده این تیم برای شکست دادن بارسلونا دارد.

در ترکیب بارسلونا برای بازی امروز عصر، توران در کنار سوارس و مسی بازی خواهد کرد، راکیتیچ و روبرتو جلوتر از بوسکتس و پشت سر مهاجمان حضور دارند و آلوس، ویدال، ماسکرانو و ورمالن نیز در خط دفاعی با دروازه‌بان تیم، براوو هماهنگ خواهند بود.

در دیگر بازی‌های امشب، والنسیا ۲۰:۴۵ میهمان دپورتیوولاکرونیا است و گرانادا پذیرای ختافه خواهد بود. در مهمترین بازی‌های فردا نیز، اتلتیکومادرید میزبان سویا است و رئال بتیس در خانه خود پذیرای رئال مادرید ۲۳:۰۰ خواهد بود. کار مردان زیدان در آندلوس بسیار سخت خواهد بود./فارس