با حضور ورزش‌کاران برجسته استان؛ رقابت‌های قهرمانی بیلیارد مازندران در آمل آغاز شد

مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی بیلیارد مازندران گفت: رقابت‌های قهرمانی بیلیارد مازندران در بخش اسنوکر عصر امروز به میزبانی شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد.   به گزارش مازند اسپرت، مسابقات قهرمانی بیلیارد مازندران در بخش اسنوکر عصر امروز به میزبانی این شهرستان آغاز شد. مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی بیلیارد مازندران در حاشیه […]

biiمسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی بیلیارد مازندران گفت: رقابت‌های قهرمانی بیلیارد مازندران در بخش اسنوکر عصر امروز به میزبانی شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات قهرمانی بیلیارد مازندران در بخش اسنوکر عصر امروز به میزبانی این شهرستان آغاز شد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی بیلیارد مازندران در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیلیارد یکی از رشته‌های ورزشی است که علاقه‌مندان زیادی دارد.

محمد عسکری با اشاره به هدف برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی آمل، افزود: این رقابت‌ها همزمان با فرا رسیدن سال‌روز حماسه اسلامی ششم بهمن و دهه‌فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری اداره ورزش و جوانان آمل در برگزاری این دوره، خاطرنشان کرد: ورزش‌کاران رده سنی جوانان به میدان آمده و به مدت دو روز به دیدار هم می‌روند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی بیلیارد مازندران یادآور شد: در این رقابت‌ها ۲۲ ورزش‌کار اسنوکر رده سنی جوانان با هم به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با اعلام حضور سه داور برجسته از شهرهای بابل، بابلسر و چالوس در این رویداد ورزشی، بیان کرد: بیلیارد از ورزش‌هایی است که نیاز به حمایت بیشتر مردم و مسئولان دارد.

عسکری با اشاره به حضور ورزش‌کارانی از چهار شهر استان، گفت: ورزش‌کاران شهرهای چالوس، ساری، بابل و آمل به‌صورت گروهی و انفرادی تک‌حذفی به دیدار هم می‌روند که در پایان به نفرات برتر جوایز و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.