پیروزی نماینده بابل برابر نماینده آستارا /متین بابل همچنان صدرنشین لیگ برتر نونهالان کشور + عکس

متین بابل تیم اول جدول امروز درحالی به مصاف مهمان خود کادوس آستارا رفت که تا قبل از این مسابقه با ۱۵ امتیاز صدر نشین لیگ برتر بوده است.   به گزارش مازند اسپرت؛ شهریار رضایی سرمربی جوان تیم متین بابل که انگیزه زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد امروز هم تیم خود را […]

متین بابل تیم اول جدول امروز درحالی به مصاف مهمان خود کادوس آستارا رفت که تا قبل از این مسابقه با ۱۵ امتیاز صدر نشین لیگ برتر بوده است.

 

photo 2016 01 21 09 07 05

به گزارش مازند اسپرت؛ شهریار رضایی سرمربی جوان تیم متین بابل که انگیزه زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارد امروز هم تیم خود را با ترکیبی ایده آل راهی میدان مسابقه کرد تا بتواند از سد حریف گیلانی خود عبور کند.

شاگردان شهریار رضایی که برتری خود را بر حریف گیلانی دیکته کرده بودند در دقیقه ۲۵ بازی توسط بازیکن خود مهدی خسروانی گل اول بازی را به ثمر رساندند و در ادامه با حفظ روند بازی موفق شدند گل دوم بازی را توسط محمد حسین محمدیان به ثمر برسانند تا نیمه اول بازی را با نتیجه ۲ بر ۰ به پایان برسانند.

در نیمه دوم شاگردان شهریار رضایی بازی را متفاوت آغاز کرده و با نمایش یک بازی ساده و روان فشارهای زیادی را بر روی حریف گیلانی آوردند اما اشتباه خط دفاع این تیم باعث شد تا تیم گیلانی صاحب یک پنالتی شود و یک گل از گل های خورده خود را جبران کند اما در ادامه کار این تیم بابلی بود که با حملات خود صاحب موقعیت های زیادی شد اما در آخر بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم بابلی به پایان رسید.

در دیگر بازی های این هفته دو تیم هم استانی ملوان و شهرداری رشت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و شهدا قائمشهر با نتیجه ۲ بر ۰ از مقاومت شکست خورد.
با این نتیجه تیم متین بابل با ۱۸ امتیاز صدر نشین و تیم مقاومت با ۱۴ امتیاز دوم و  شهرداری رشت با ۱۲ امتیاز در رده سوم و تیم های ملوان با ۹ امتیاز، قائمشهر با ۳ امتیاز و کادوس آستارا با ۳ امتیاز در دیگر رده های جدول قرار دارند.