۹۰ درصد بلیت‌های پارالمپیک ریو هنوز به فروش نرفته است

مسئولان برگزاری بازی‌های پارالمپیک ریو نگرانی خود را از عدم فروش ۹۰ درصد بلیت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ابراز کردند.   به گزارش مازند اسپرت تنها ۱۰ درصد از ۳ میلیون بلیتی که برای مسابقات پارالمپیک ریو در نظر گرفته شده بود تا کنون در برزیل به فروش رفته است و این ترس وجود دارد که صندلی‌های ورزشگاه‌ها در […]

مسئولان برگزاری بازی‌های پارالمپیک ریو نگرانی خود را از عدم فروش ۹۰ درصد بلیت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ابراز کردند.

خبرگزاری فارس: 90 درصد بلیت‌های پارالمپیک ریو هنوز به فروش نرفته است

 

به گزارش مازند اسپرت تنها ۱۰ درصد از ۳ میلیون بلیتی که برای مسابقات پارالمپیک ریو در نظر گرفته شده بود تا کنون در برزیل به فروش رفته است و این ترس وجود دارد که صندلی‌های ورزشگاه‌ها در جریان برگزاری این مسابقات خالی باشد.

تصور غلط از هزینه‌های این بلیت‌ها و همین طور شکل نامناسب بسیاری از ورزش‌ها از دلایل عدم فروش این بلیت‌ها ذکر شده است.

این در حالی است که نیمی از ۴٫۵ میلیون بلیت بازی‌های المپیک توسط برزیلی‌های خریداری شده است.

ماریو آندرادا مدیر ارتباطات بازی‌های المپیک ریو در این خصوص اعلام کرده فروش پایین بلیت‌ها طبیعی است، اما بهترین بلیت‌ها به سرعت به فروش رفته است.

وی تاکید کرده که در خصوص فروش بلیت‌های پارالمپیک نگران است چرا که برزیل در بحران اقتصادی به سر می‌برد که در ۲۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

آندرادا خاطرنشان کرد: در پارالمپیک باید نشان دهیم که برزیل می‌تواند در جمع ۵ کشور برتر در جدول مدال‌ها قرار بگیرد.

این اتفاقات در حالی برای برزیل نگران‌کننده است که در پارالمپیک لندن ۲٫۷ میلیون بلیت به فروش رفته بود. قیمت کمترین بلیت پارالمپیک ۳ دلار و بیشترین قیمت ۳۴۰ دلار اعلام شده است. حدود ۲ میلیون بلیت ۹ دلار قیمت گذاری شده است./فارس