اسماعیل پهلوان :بیش از۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان محمودآباد اجرا می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد  گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد  از برگزاری بیش از۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی از سوی این کمیته خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛ اسماعیل پهلوان رئیس اداره و مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان محمودآباد […]

25255رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد  گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد  از برگزاری بیش از۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی از سوی این کمیته خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛ اسماعیل پهلوان رئیس اداره و مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان محمودآباد با تبریک سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر از بهترین اقداماتی است که می توان در راستای شکرگزاری از خداوند متعال انجام داد به همین منظور بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دستور کار این کمیته به ثمر خواهد نشست.

مسئول کمیته  ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت  دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان با اعلام این مطلب گفت: در راستای استقبال از سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در قالب ۵۰ برنامه برای مقاطع مختلف سنی در رشته های  مختلف ورزشی و در هر دو بخش بانوان و آقایان تدارک دیده شده است که در طول ایام الله دهه مبارک فجر به مرحله اجرا در می آید.

این مسئول همچنین افزود: از آنجا که انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی است و امروز بر طبق فرامین مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش از پیش گسترش یابد، باید جهت انتقال ارزش ها و دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب به نسل جوان بی وقفه تلاش کرد، از برنامه ها و فعالیتهای دهه مبارک فجر با رویکرد فرهنگی خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد اظهارکرد: با برنامه ریزی صورت گرفته با اعضای کمیته ورزش و جوانان ، برنامه های متنوع و مختلفی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده که میتوان از برگزاری همایشهای پیاده روی خانوادگی در شهرستان و روستاهای بخش  مرکزی وسرخ رود وجشنواره و مسابقات ورزشی کارمندان،جشنواره استانی مهارتهای فردی و نمایشی،مسابقات والیبال پیشکسوتان، دیداراز خانواده های معظم شهدای ورزشکار،غبار روبی گلزار شهدا،دیدار با ائمه جمعه شهرستان،به صدا در آوردن زنگ انقلاب و… خبر داد.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال روستایی و عشایری شهرستان ، برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ، مسابقات استانی راگ فوتبال و چندین برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی از برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر می باشند.

  پهلوان در پایان خاطرنشان کرد:انشاالله جامعه ورزشی و جوانان شهرستان محمودآباد همچون سال های گذشته با حضور چشم گیر و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید پیمان با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی خواهند زد .