عذر خواهی بازیکن مازندرانی نفت از هواداران و باشگاه نساجی /میلاد جهانی : اصلا حواسم نبود که با تیم هم استانی خودم بازی دارم !!

عصر امروز تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل نفت آبادان و شاگردان نادر دستنشان تن به شکست عجیب ۴ بر ۱ داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ در این دیدار که گل های تیم نفت را میلاد جهانی در دقیقه ۲۷ و محمد شادکام در دقایق ۴۵، ۴۸ و ۷۴ به ثمر […]

miilعصر امروز تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل نفت آبادان و شاگردان نادر دستنشان تن به شکست عجیب ۴ بر ۱ داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ در این دیدار که گل های تیم نفت را میلاد جهانی در دقیقه ۲۷ و محمد شادکام در دقایق ۴۵، ۴۸ و ۷۴ به ثمر رسانده بودند ، گویا خوشحالی بعد گل میلاد جهانی باعث ناراحتی مازندرانی ها شده بود که به همین دلیل میلاد جهانی طی تماسی با مازند اسپرت از مردم مازندران و هواداران نساجی عذر خواهی کرد .

میلاد جهانی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص حواشی ایجاد شده گفت :به دلیل فشارهای روانی که در نیم فصل اول داشتم ، نتوانستم توانایی های خود را به نمایش بگذارم .

وی در مورد خوشحالی بعد از گلش اظهار داشت : بعد از گل اصلا حواسم نبود که با تیم هم استانی خودم بازی دارم و اصلا متوجه نشدم چه کاری انجام دادم که به همین خاطر از هواداران پرشور قائمشهری و باشگاه بزرگ نساجی عذر خواهی میکنم و آرزوی موفقیت برای این تیم در بازی های بعدی دارم.