در ورزشگاه شهید شیرودی صورت می‌گیرد/ مصاف پیشکسوتان ملوان انزلی با شهرداری تنکابن

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از برگزاری بازی دوستانه تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان انزلی با تیم پیشکسوتان شهرداری تنکابن در زمین چمن ورزشگاه شهید شیرودی در این شهرستان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ روح‌الله امین‌شکوهی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده تیم پیشکسوتان شهرداری تنکابن جمعه دوم‌ بهمن در زمین چمن ورزشگاه شهید […]

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن از برگزاری بازی دوستانه تیم فوتبال پیشکسوتان ملوان انزلی با تیم پیشکسوتان شهرداری تنکابن در زمین چمن ورزشگاه شهید شیرودی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: مصاف پیشکسوتان ملوان انزلی با شهرداری تنکابن

 

به گزارش مازند اسپرت؛ روح‌الله امین‌شکوهی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده تیم پیشکسوتان شهرداری تنکابن جمعه دوم‌ بهمن در زمین چمن ورزشگاه شهید شیرودی و از ساعت ۱۴ میزبان پیشکسوتان قوی سپید انزلی است.

وی اظهار کرد: ملوان انزلی پرافتخارترین تیم شمالی و از جمله تیم‌های پرافتخار ایران در جام حذفی است و در حال حاضر هم با توجه به مشکلات عدیده به عنوان نماینده شایسته استان‌های شمالی از گیلان در لیگ برتر حضوری موثر دارد.

شکوهی افزود: این تیم با قهرمانی‌ها و حضور در مسابقات مطرح کشوری و بین‌المللی و نیز بهره‌مندی از بازیکنانی بسیار خوب تکنیکی همواره در طول حضور در مسابقات موجب افتخار شمالی‌‌‌ها بوده است و همه ما از این تیم و سوابق آن از بدو تاسیس تاکنون خاطرات خوبی داریم و جمع حاضر در تیم پیشکسوتان ملوان انزلی در مجموع از جمله خاطرات خوب ما در سال‌های نه چندان دور فوتبال لیگی داخل، ملی و میادین بین‌المللی و جهانی هستند لذا این انتظار می‌رود تا همشهری‌های ما در تنکابن و شهرستان‌های هم‌جوار از این دیدار دوستانه و جذاب با حضور در ورزشگاه استقبال کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن گفت: در هفته‌های اخیر تیم پیشکسوتان شهرداری تنکابن یک بازی دوستانه دیگر نیز با تیم پیشکسوتان سپیدرود رشت برگزار کرد که جدال بسیار مهیج و زیبایی بود که با نتیجه یک بر صفر به سود تنکابنی‌ها پایان یافت.