در دیدار حساس لیگ دسته اول والیبال کشور/ کاله جوان شهرآورد مازندران را از سازمان عمران برد

کاله جوان مازندران شهرآورد مازندران را در دیدار حساس لیگ دسته اول والیبال کشور برد.   به گزارش مازند اسپرت، رقابت تیم‌های والیبال کاله جوان مازندران و سازمان عمران شهرداری ساری در چارچوب لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امشب در سالن جهان پهلوان حسین توکلی این شهرستان برگزار شد. در این دیدار حساس و شهرآورد بزرگ […]

7کاله جوان مازندران شهرآورد مازندران را در دیدار حساس لیگ دسته اول والیبال کشور برد.

 

به گزارش مازند اسپرت، رقابت تیم‌های والیبال کاله جوان مازندران و سازمان عمران شهرداری ساری در چارچوب لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امشب در سالن جهان پهلوان حسین توکلی این شهرستان برگزار شد.

در این دیدار حساس و شهرآورد بزرگ مازندران که با استقبال خوب تماشاگران و علاقه‌مندان به والیبال روبه‌رو شد، کاله جوان مازندران دو ست نخست را به سود خود به پایان رساند.

در ست سوم این دیدار تیم سازمان عمران شهرداری ساری که در آستانه از دست دادن امتیاز این دیدار حساس قرار داشت با توصیه‌های سرمربی خود توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این ست را به سود خود پایان دهد تا دو تیم در ست چهارم به رقابت بپردازند.

در ست چهارم این دیدار، تیم ساروی بازی را خوب آغاز کرد و تا امتیاز ۱۵ با اختلاف چهار امتیازی از تیم کاله جوان مازندران پیش رفت اما احمد فتاح سرمربی جوان کاله با گرفتن وقت استراحت آخرین توصیه‌ها را به شاگردانش انجام داد و این تیم کاله بود که از این لحظه بازی شرایط را به سود خود رقم زد.

در ادامه این ست، کاله جوان مازندران موفق شد با یک بازی حساب شده با نتیجه ۲۵ ـ ۲۳ حریف قدرتمند ساروی را از پیش رو بردارد و در مجموع با حساب سه بر یک سه امتیاز بازی را به دست آورد.

کاله جوان مازندران با احتساب سه امتیاز این دیدار ۲۱ امتیازی شد و مقام نخست گروه چهارم را به دست آورد.

تیم سازمان عمران شهرداری ساری نیز با وجود یک بازی کمتر اگر در بازی بعدی نیز امتیاز کامل را به دست آورد با ۲۰ امتیاز در رده دوم پس از کاله جوان قرار می‌گیرد.