اخبار کوتاه از المپیک ریو افتتاح ۳ بیمارستان مجهز در ریو/ فرانسه برنده مزایده نصب دوربین در استخرهای ریو شد

۳ بیمارستان مجهز و مدرن در ریو افتتاح شده است که این بیمارستان‌ها در امر خدمات رسانی بسیار سریع عمل می‌کنند.   به گزارش مازند اسپرت فرانسه در یک مزایده که مربوط به نصب دوربین‌های تصویربرداری در مسابقات شنای المپیک است، برنده شد. در این مزایده چین و آلمان هم با فرانسه رقابت کردند که در نهایت […]

۳ بیمارستان مجهز و مدرن در ریو افتتاح شده است که این بیمارستان‌ها در امر خدمات رسانی بسیار سریع عمل می‌کنند.

خبرگزاری فارس: افتتاح 3 بیمارستان مجهز در ریو/ فرانسه برنده مزایده نصب دوربین در استخرهای ریو شد

 

به گزارش مازند اسپرت فرانسه در یک مزایده که مربوط به نصب دوربین‌های تصویربرداری در مسابقات شنای المپیک است، برنده شد. در این مزایده چین و آلمان هم با فرانسه رقابت کردند که در نهایت فرانسه برنده این مزایده شد. این تکنولوژی در داخل آب کار گذاشته می‌شود که قرار است سرعت و کیفیت را در مسابقات شنا به نمایش بگذارد.

* افزایش مالیات بر ارزش افزوده کارت‌های اعتباری

با توجه به اینکه خرید کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و ویزا کارت مالیات بر ارزش افزوده دارد، اما مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک ریو اعلام کرده‌اند استفاده از این کارت‌ها در خاک برزیل با ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده همراه خواهد بود.

این اتفاق اعتراض بانک‌های جهانی و همچنین مسئولان این کارت‌های اعتباری را در پی داشته است، اما برزیل از موضع خود کوتاه نیامده است. راه حل پیشنهادی این است که شرکت‌های کارت‌های اعتباری مالیات بر ارزش افزوده خود را به صفر برسانند تا بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند.

* افتتاح ۳ بیمارستان مجهز در ریو

در ۲ هفته گذشته ۳ بیمارستان مجهز در ریو افتتاح شده است. اگرچه وزارت بهداشت برزیل اعلام کرده افتتاح این بیمارستان‌ها هیچ ارتباطی به بازی‌های المپیک ریو ندارد، اما از این موضوع خوشحال هستند که این ۳ بیمارستان مدرن افتتاح شده است.

این بیمارستان‌ها در امر اورژانس و خدمات درمانی  مجهز هستند، اما همچنان مشکلات بیمه‌ای گردشگران به قوت خود باقی است. چون گردشگران بیمه نیستند و هزینه درمان هم در این بیمارستان‌ها مشخص نیست./فارس