برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان مردان و بانوان کاراته‌کا فردا راهی پاریس خواهند شد

مردان و بانوان کاراته‌کا بامداد فردا برای حضور در لیگ کاراته وان فرانسه راهی پاریس خواهند شد.   به گزارش مازند اسپرت مرحله نخست لیگ جهانی کاراته موسوم به “کاراته وان” در حالی دوم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در پاریس آغاز می شود که سعید احمدی، سجاد گنج زاده، ذببح الله پورشیب و بهمن عسگری) ۴ […]

مردان و بانوان کاراته‌کا بامداد فردا برای حضور در لیگ کاراته وان فرانسه راهی پاریس خواهند شد.

خبرگزاری فارس: مردان و بانوان کاراته‌کا فردا راهی پاریس خواهند شد

 

به گزارش مازند اسپرت مرحله نخست لیگ جهانی کاراته موسوم به “کاراته وان” در حالی دوم بهمن ماه به میزبانی فرانسه در پاریس آغاز می شود که سعید احمدی، سجاد گنج زاده، ذببح الله پورشیب و بهمن عسگری) ۴ کاراته‌کایی هستند که طی چند روز گذشته راهی پاریس شده اند تا در کمپ بین‌المللی این کشور حضور داشته باشند. البته این نفرات پس از پایان کمپ بین‌المللی در مسابقات کاراته وان نیز شرکت خواهند کرد.

کاراته کاهای کشورهای آذربایجان، ترکیه، اسپانیا، ایران، ایتالیا، مصر و هلند برای حضور در این اردوی تمرینی حضور پیدا کرده‌اند.

رقابت‌های کاراته وان فرانسه از معتبرترین تورنمنت های کاراته است که با حضور بیش از ۱۰۰۰ کاراته کا از ۶۰ کشور جهان به مدت سه روز برگزار خواهد شد. 

حمیده عباسعلی، مهسا افسانه، زهره برزگر، فاطمه چالاکی، طاوت خاکسار، سمانه خوش قدم، امیرمهدی زاده و هاموش درفشی پور نیز قرار است بامداد روز چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه راهی فرانسه شوند تا در لیگ کاراته وان حضور پیدا کنند. علیرضا سلیمانی سرمربی سابق تیم ملی نیز به عنوان سرپرست فنی راهی پاریس خواهد شد و در این رقابت‌ها کنار بازیکنان حضور خواهد داشت./فارس