بلیت‌های جدال بتیس و مادرید ۵۰ و ۹۵ یورو به فروش رسید

باشگاه رئال مادرید از طریق روابط عمومی خود اعلام کرد، بلیت‌های بازی یکشنبه شب آینده رئال مادرید و رئال بتیس به مبالغ ۵۰ و ۹۵ یورو به فروش رسیده است.   به گزارش مازند اسپرت جدال یکشنبه شب آینده رئال بتیس و رئال مادرید آنقدر برای هواداران دو تیم مهم بوده که از هم اکنون بلیت‌هایش به […]

باشگاه رئال مادرید از طریق روابط عمومی خود اعلام کرد، بلیت‌های بازی یکشنبه شب آینده رئال مادرید و رئال بتیس به مبالغ ۵۰ و ۹۵ یورو به فروش رسیده است.

خبرگزاری فارس: بلیت‌های جدال بتیس و مادرید ۵۰ و ۹۵ یورو به فروش رسید

 

به گزارش مازند اسپرت جدال یکشنبه شب آینده رئال بتیس و رئال مادرید آنقدر برای هواداران دو تیم مهم بوده که از هم اکنون بلیت‌هایش به فروش رفته است.

بلیت‌های این بازی در دو سطح ۵۰ و ۹۵ یورویی به فروش رفته که هر دو باشگاه سهم خود را از فروش بلیت دریافت کرده و درصد مخصوص به فدراسیون فوتبال اسپانیا را نیز به ناظر بازی گزارش داده‌اند.

روزنامه آس اسپانیا از تماس خبرنگارش با دو باشگاه مذکور خبر داده و نوشته است: علت گران بودن این بلیت‌ها را جویا شدیم اما هر دو باشگاه با توجه به استقبال مردم و حساس بودن این بازی، قیمت‌ها را بسیار منطقی و حتی پایین‌تر از حد پیش بینی شده عنوان کرده‌اند./فارس