اردوی تدارکاتی تیم ملی بوکس APB -باکو پدیده بوکس ایران با رفع مصدومیت به ایران بازگشت/ برگزاری سومین دیدار دوستانه

تیم ملی بوکس APB در حالی امروز در سومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف نمایندگان کشور آذربایجان می‌روند.   به گزارش مازند اسپرت تیم ملی بوکس APB کشورمان در حالی روز یکشنبه هفته گذشته برای حضور در اردوی مشترک با تیم ملی آذربایجان وارد باکو شده است که این روزها تمرینات خود را کنار مشت‌زنان آذربایجانی پیگیری […]

تیم ملی بوکس APB در حالی امروز در سومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف نمایندگان کشور آذربایجان می‌روند.

خبرگزاری فارس: پدیده بوکس ایران با رفع مصدومیت به ایران بازگشت/ برگزاری سومین دیدار دوستانه

 

به گزارش مازند اسپرت تیم ملی بوکس APB کشورمان در حالی روز یکشنبه هفته گذشته برای حضور در اردوی مشترک با تیم ملی آذربایجان وارد باکو شده است که این روزها تمرینات خود را کنار مشت‌زنان آذربایجانی پیگیری می‌کند.

ملی پوشان کشورمان امروز( سه شنبه) سومین دیدار دوستانه خود با تیم باکو را در حضور مسئولین فدراسیون کشور آذربایجان انجام خواهند داد.

تیم ۴ نفره بوکس APB کشورمان با ترکیب سجاد محمدپور، امین قاسمی پور، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری در اردوی تدارکاتی آذربایجان حضور دارند. اکبر احدی به عنوان سرمربی این تیم در کنار ملی پوشان حضور دارند.

سجاد محمد پور پدیده بوکس ایران در وزن ۵۲ کیلوگرم،‌ در جریان رقابت های تدارکاتی که بین تیم APB ایران و آذربایجان برگزار شد، از ناحیه مچ دست راست با آسیب دیدگی کوچکی روبرو شده بود که طبق آخرین خبرها مشکل وی رفع شده و امروز در سومین دیدار دوستانه حضور نخواهد داشت، چون این بوکسور پس از رفع مصدومیتش به ایران برگشت.

فارس