نایب رئیس هیئت کشتی مازندران عنوان کرد: رقابت ۲ کشتی‌گیر مازندرانی در قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: دو کشتی‌گیر مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا به روی تشک می‌روند.   به گزارش مازند اسپرت؛سلمان قادری  با بیان اینکه هشت کشتی‌گیر در این پیکارها در ترکیب تیم ملی حضور دارند، اظهار کرد: در این مسابقات دو کشتی‌گیر مازندرانی نیز به روی تشک می‌روند. وی با […]

3نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: دو کشتی‌گیر مازندرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا به روی تشک می‌روند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛سلمان قادری  با بیان اینکه هشت کشتی‌گیر در این پیکارها در ترکیب تیم ملی حضور دارند، اظهار کرد: در این مسابقات دو کشتی‌گیر مازندرانی نیز به روی تشک می‌روند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگ‌سالان آسیا به میزبانی شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود، افزود: بهنام احسان‌پور در وزن ۶۱ کیلوگرم و رضا یزدانی در ۹۷ کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی در این مسابقات حضور دارند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه مسابقات کشتی قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۸ بهمن‌ماه تا دو اسفندماه در شهر بانکوک برگزار می‌شود، گفت: حسین نقیبی به عنوان یکی از مربیان با تجربه مازندرانی کادر فنی کشورمان در این مسابقات را همراهی می‌کند.