سرپرست هیئت هندبال مازندران اعلام کرد : دعوت از ۳ هندبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی جوانان

سرپرست هیئت هندبال مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی هندبال سه ورزشکار مازندرانی به اردو دعوت شدند.   به گزارش مازنداسپرت؛حسن صفری  با اشاره به دعوت ۲۵ بازیکن به این اردو از سوی کمیته فنی، اظهار کرد: از این تعداد بازیکن سه ملی‌پوش از مازندران هستند. وی با بیان اینکه اردو از ۱۹ دی […]

1سرپرست هیئت هندبال مازندران گفت: در اردوی جدید تیم ملی هندبال سه ورزشکار مازندرانی به اردو دعوت شدند.

 

به گزارش مازنداسپرت؛حسن صفری  با اشاره به دعوت ۲۵ بازیکن به این اردو از سوی کمیته فنی، اظهار کرد: از این تعداد بازیکن سه ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی با بیان اینکه اردو از ۱۹ دی به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود، بیان داشت: علی کوه‌زاد، امین یوسفی‌زاده و حمیدرضا تاجیک به عنوان سه ورزشکار مازندرانی در این اردو هستند.

سرپرست هیئت هندبال مازندران با بیان اینکه این اردو به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار می‌شود، افزود: در پایان این اردو نفرات برتر و برگزیده به اردو نهایی تیم ملی جوانان هندبال دعوت می‌شوند.

صفری از برگزاری جلسه هماهنگی با روسای هیئت‌های شهرستان، مربیان و پیشکسوتان خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات و توسعه بیشتر این رشته ورزشی جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی در ساری برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت؛پس از استعفای خسرو ابراهیم‌زاده از سوی فدراسیون حسن صفری به عنوان سرپرست هیئت هندبال مازندران انتخاب شد.