نخستین دوره مبانی جستجو و نجات کوهستان با حضورمدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل هلال احمربرگزار شد + عکس

نخستین دوره مبانی جستجو و نجات کوهستان در استان مازندران برگزار شد.   به گزارش  مازنداسپرت؛پس از اینکه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران در حوزه جستجو نجات هیات برتر کشور شد ،تلاش برای برداشتن گام های جدید و بلند در دستور کار قرار گرفتدر همین راستا و به منظور ارتقای دانش تخصصی و بالا […]

14122نخستین دوره مبانی جستجو و نجات کوهستان در استان مازندران برگزار شد.

 

به گزارش  مازنداسپرت؛پس از اینکه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران در حوزه جستجو نجات هیات برتر کشور شد ،تلاش برای برداشتن گام های جدید و بلند در دستور کار قرار گرفت
در همین راستا و به منظور ارتقای دانش تخصصی و بالا بردن سطح فنی و کیفی کوهنوردان امدادگر کوهستان هیات کوهنوردی استان نخستین دوره میانی جستجو نجات کوهستان را بصورت رایگان برای اعضای کارگروه جستجونجات برگزار کرد.

این دوره که بمدت دو روز با همکاری هلال احمر استان برگزار شد برترین مدرسین فدراسیون در حوزه تخصصی حضور داشتند.این دوره در دو روز برگزار شد که روز نخستین بصورت تئوری و در پایگاه امداد کوهستان کهرود وابسته به هلال احمر و روز دوم در طبیعت برگزار شد.

در مراسم افتتاح این دوره مهندس علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری،مهدی ولیپور مدیرعامل هلال احمر استان ،دکتر فخاری معاون امدادنجات هلال احمر استان و افشین احمدی رییس هیات کوهنوردی و صعودهای استان حضور داشتند .

 

photo 2016 01 04 06 22 37