ورزشکار مازندرانی در رقابت‌های پاراگلایدر کشور به عنوان نایب قهرمانی دست يافت

رئیس انجمن هیئت ورزشی مازندران گفت: محمود واحدی ورزشکار مازندرانی در مسابقات پاراموتور(پاراگلایدر) قهرمانی کشور در کاشان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.   به گزارش مازند اسپرت؛ سیدیاسر سلیم‌بهرامی با اشاره به درخشش ورزشکار مازندرانی در این مسابقات اظهار کرد: در نخستین دوره مسابقات پاراموتور(پاراگلایدر) قهرمانی کشور که در کاشان برگزار شد، ورزشکار […]

41111111رئیس انجمن هیئت ورزشی مازندران گفت: محمود واحدی ورزشکار مازندرانی در مسابقات پاراموتور(پاراگلایدر) قهرمانی کشور در کاشان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ سیدیاسر سلیم‌بهرامی با اشاره به درخشش ورزشکار مازندرانی در این مسابقات اظهار کرد: در نخستین دوره مسابقات پاراموتور(پاراگلایدر) قهرمانی کشور که در کاشان برگزار شد، ورزشکار مازندرانی با اقتدار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

وی بیان کرد: در نخستین دوره این مسابقات که ۷۰ ورزشکار شرکت داشتند محمود واحدی ورزشکار مازندرانی پس از حریف تهرانی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و همچنین ورزشکار گلستانی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به سطح کیفی بالای این مسابقات گفت: نفرات برتر این مسابقات برای حضور به تمرینات اردوی تیم ملی، به فدراسیون معرفی شدند.