بازگشت بانوی مسلمان آلمانی به مستطیل سبز

بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال بانوان آلمان در آستانه بازگشت به میادین ورزشی است.   به گزارش مازند اسپرت فاطیمیر آلیشی بازیکن دو رگه مسلمان تیم ملی آلمان ۶ هفته بعد از به دنیا آمدن فرزندش به میادین ورزشی برمی‌گردد. بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه با روزنامه فرانکفورت در این باره گفت: در دوران به دنیا […]

بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال بانوان آلمان در آستانه بازگشت به میادین ورزشی است.

خبرگزاری فارس: بازگشت بانوی مسلمان آلمانی به مستطیل سبز

 

به گزارش مازند اسپرت فاطیمیر آلیشی بازیکن دو رگه مسلمان تیم ملی آلمان ۶ هفته بعد از به دنیا آمدن فرزندش به میادین ورزشی برمی‌گردد.

بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه با روزنامه فرانکفورت در این باره گفت: در دوران به دنیا آمدن پسرم مداوم با مسئولان پاری‌سن‌ژرمن در تماس بودم و وضعیت خودم را به آنها اطلاع می‌دادم. با توجه به شرایط جسمانی‌ام فکر می‌کنم بتوانم در بهار پا به توپ شوم و در لیگ قهرمانان بازی کنم.

وی افزود: در این مدت با مسئولان تیم ملی آلمان هم تماس‌هایی را داشتم. هدف من در سال جدید حضور موثر در تیم باشگاهی و ملی است.

این ورزشکار از سال ۲۰۰۴ برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند. این هافبک ۲۷ ساله آلمانی ۷۹ بازی ملی داشته که ۱۸ گل را به ثمر رسانده است. وی در سال ۲۰۱۰ در انتخاب بهترین‌های فیفا عنوان سومی را کسب کرد./فارس