۱۷ دی ماه زمان ورود تیم‌ها به لیگ است شمس: احتمالا دو تیم دیگر به لیگ برتر بوکس اضافه می‌شود/ داغ شدن تنور مسابقات به سود تیم ملی است

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بوکس گفت: با اضافه شدن دو تیم به لیگ برتر تنور مسابقات گرم می‌شود و خروجی آن به سود تیم‌های ملی است.   به گزارش مازنداسپرت فریبرز شمس در گفت‌وگویی گفت: در مورد دلیل به تعویق افتادن هفته اول ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بوکس، اظهار داشت: طی چند هفته گذشته جلسه‌ای را با […]

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بوکس گفت: با اضافه شدن دو تیم به لیگ برتر تنور مسابقات گرم می‌شود و خروجی آن به سود تیم‌های ملی است.

خبرگزاری فارس: شمس: احتمالا دو تیم دیگر به لیگ برتر بوکس اضافه می‌شود/ داغ شدن تنور مسابقات به سود تیم ملی است

 

به گزارش مازنداسپرت فریبرز شمس در گفت‌وگویی گفت: در مورد دلیل به تعویق افتادن هفته اول ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بوکس، اظهار داشت: طی چند هفته گذشته جلسه‌ای را با سرپرستان تیم‌های حاضر در لیگ داشتم که در آن نشست به این نتیجه رسیدیم که هفته اول رقابت‌های لیگ برتر ۱۰ دی‌ماه به میزبانی تهران برگزار شود. سرپرست‌های تیم‌های حاضر در لیگ نیز آمادگی خود را برای حضور در هفته اول این رقابت‌ها اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: طی چند روز گذشته باشگاه‌ها از ما درخواست کردند که با توجه به آغاز امتحانات و خستگی بوکسورهای حاضر در مسابقات قهرمانی کشور اگر ممکن است هفته اول این رقابت‌ها با یک هفته تاخیر آغاز شود. بنده این موضوع را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشتم و سرانجام با این موضوع موافقت شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بوکس در ادامه خاطر نشان کرد: به تمام تیم‌ها اعلام کرده‌ایم که ۱۷ دی ماه روز پنج شنبه زمان ورود است و روز جمعه ۱۸ دی ماه، هفته اول مسابقات لیگ برتر بوکس آغاز خواهد شد. هفته اول قرار بود با حضور ۶ تیم آغاز شود که شاید به تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر چند تیم دیگر اضافه شود.

شمس در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد هفته اول دو تیم درخواست کننده به تیم‌های حاضر در لیگ اضافه شوند یا خیر، گفت: پس از اینکه قرعه کشی مسابقات را انجام دادیم، سرپرستان دو تیم برای حضور در مسابقات لیگ اعلام آمادگی کردند اما با توجه به اینکه کارهای برنامه ریزی و ثبت نام انجام شده بود دیگر قادر به اضافه کردن تیم‌ها به جدول مسابقات لیگ نبودیم.

وی در پایان عنوان کرد: برای اضافه شدن تیم‌های درخواست کننده لیگ ابتدا باید با مسئولان فدراسیون هماهنگ کنیم و پس از آن آنها را به جدول مسابقات لیگ اضافه کنیم و رقابت‌های هفته اول با حضور ۸ تیم برگزار شود. به هر حال هرچه تنور مسابقات گرم تر باشد خروجی آن به سود تیم‌های ملی بوکس است./فارس