فروش پیراهن لئون برای امور خیریه ستاره کوبایی والیبال در تمرینات تیم لهستانی حاضر شد + عکس

ستاره کوبایی تیم والیبال زنیت کازان روسیه در تمرینات یک تیم باشگاهی لهستان حضور پیدا کرد. به گزارش مازنداسپرت، ویلفردو لئون این روزها در لهستان است، جایی که تمرینات وارژاواسکا برگزار می‌شود. ستاره والیبال کوبایی اکنون به لهستان سفر کرده است جایی که زنیت روسیه، تیم باشگاهی‌اش قرار است در یک تورنمنت دوستانه در تاریخ ۵ […]

ستاره کوبایی تیم والیبال زنیت کازان روسیه در تمرینات یک تیم باشگاهی لهستان حضور پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: ستاره کوبایی والیبال در تمرینات تیم لهستانی حاضر شد + عکس

به گزارش مازنداسپرت، ویلفردو لئون این روزها در لهستان است، جایی که تمرینات وارژاواسکا برگزار می‌شود. ستاره والیبال کوبایی اکنون به لهستان سفر کرده است جایی که زنیت روسیه، تیم باشگاهی‌اش قرار است در یک تورنمنت دوستانه در تاریخ ۵ ژانویه حضور پیدا کند.

در این زمان لئون می‌خواست در کنار تیمش بماند و در تمرینات وارژاواسکا شرکت کرد. در رقابت‌های چهار جانبه سه تیم لهستانی به همراه زنیت کازان روسیه حضور خواهند داشت؛ یکی از تیم‌های حاضر در این تورنمنت دوستانه تیم آسیکو رسوویا است. تیمی که در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های اروپا مقابل زنیت کازان شکست خورد و حالا فرصت را مغتنم می‌داند تا شکست در آن مسابقات را جبران کند.

مقرر شده است در پایان این مسابقات دوستانه پیراهن «ویلفردو لئون» بازیکن کوبایی‌الاصل تیم زنیت کازان روسیه به فروش رسیده و مبلغ آن صرف امور خیریه شود. همچنین تمام درآمد حاصل از این تورنمنت دوستانه برای خیریه خرج خواهد شد.

ویلفردو لئون، بازیکن کوبایی‌الاصل تیم والیبال زنیت کازان روسیه این روزها تحت حمایت مسئولان والیبال لهستان در تلاش برای اخذ تبعیت کشور لهستان است./فارس