مصدومیت بهانه‌ای برای سوکولوف/ ملی‌پوش والیبال بلغارستان مقابل صربستان بازی نمی‌کند

پشت خط زن تیم ملی والیبال بلغارستان مصدومیت را بهانه کرده تا تیم ملی کشورش را در دیدار دوستانه برابر صربستان همراهی نکند.   به گزارش مازنداسپرت، تیم ملی والیبال بلغارستان می‌خواهد دو بازی دوستانه مقابل صربستان برگزار کند، اما تسوتان سوکولوف در صوفیه مانده است که یک سری تمرینات ویژه را انجام دهد. وی نمی‌خواهد […]

پشت خط زن تیم ملی والیبال بلغارستان مصدومیت را بهانه کرده تا تیم ملی کشورش را در دیدار دوستانه برابر صربستان همراهی نکند.

خبرگزاری فارس: مصدومیت بهانه‌ای برای سوکولوف/ ملی‌پوش والیبال بلغارستان مقابل صربستان بازی نمی‌کند

 

به گزارش مازنداسپرت، تیم ملی والیبال بلغارستان می‌خواهد دو بازی دوستانه مقابل صربستان برگزار کند، اما تسوتان سوکولوف در صوفیه مانده است که یک سری تمرینات ویژه را انجام دهد. وی نمی‌خواهد برای بلغارستان در دو بازی دوستانه مقابل صربستان بازی کند، در حالی که خیلی‌ها می‌خواستند روند آماده‌سازی سوکولوف را برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک در برلین ببینند.

تسوتان سوکولوف، پشت خط‌زن تیم ملی والیبال بلغارستان که فصل درخشانی را نیز با تیم هالک بانک ترکیه پشت سرگذاشته بود، در جریان تمرینات تیم ملی والیبال این کشور دچار مصدومیت شد و به گفته پزشکان حدود ۸ ماه از میادین دور خواهد بود.

این بازیکن که عناوین مهمی چون بهترین پشت خط زن لیگ جهانی ۲۰۱۳ و بهترین پشت خط زن رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۳ را در کارنامه خود دارد از مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی والیبال بلغارستان محسوب می‌شود و عدم حضور وی در مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۵، شوک بزرگی برای بلغارها بود./فارس