به روز رسانی می‌شود گودرزی: دولت برای زیرساخت‌ها نگاه ویژه‌ای به وزارت ورزش داشته باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: از دولت و نماینده‌های مجلس می‌خواهیم که برای زیرساخت ها نگاه ویژه‌ای به وزارت ورزش داشته باشند.   به گزارش مازند اسپرت محمود گودرزی در حاشیه مراسم افتتاح سایت تیراندازی به اهداف پروازی اظهار داشت: نیازهای گسترده‌ای برای تمامی رشته ها وجود دارد تا بتوانند پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند که یکی […]

وزیر ورزش و جوانان گفت: از دولت و نماینده‌های مجلس می‌خواهیم که برای زیرساخت ها نگاه ویژه‌ای به وزارت ورزش داشته باشند.

خبرگزاری فارس: گودرزی: دولت برای زیرساخت‌ها نگاه ویژه‌ای به وزارت ورزش داشته باشد

 

به گزارش مازند اسپرت محمود گودرزی در حاشیه مراسم افتتاح سایت تیراندازی به اهداف پروازی اظهار داشت: نیازهای گسترده‌ای برای تمامی رشته ها وجود دارد تا بتوانند پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند که یکی از آن‌ها همین سایت اهداف پروازی است.

وی ادامه داد: محدودیت منابع و برخی کمبودها باعث شده نتوانیم به تمام نیازها پاسخ بدهیم اما تلاش می کنیم آن‌هایی که در اولویت هستند و استفاده ملی می‌شوند را تکمیل کنیم. برای رشته هایی مانند دوچرخه سواری و کشتی هم مواردی پیش بینی شده است که با کمک شرکت توسعه و تجهیز در زمان کوتاهی ساخته خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تامین منابع موضوع بسیار مهمی است خاطرنشان کرد: از دولت می‌خواهیم برای زیرساخت‌ها نگاه ویژه‌ای به وزارت ورزش داشته باشد. همچنین نماینده‌های مجلس هم باید کمک کنند تا نیازهای اولیه برای میزبانی‌ها فراهم شود تا کمتر درگیر این موضوعات باشیم.

گودرزی با بیان اینکه خبرهای خوبی در مورد ورزشگاه آزادی در راه‌ است گفت: در هیات دولت گزارشی را ارائه کردم که روحانی دستوراتی در مورد آن صادر کرد. آخوندی وزیر راه و شهرسازی چند گروه را مامور کرده و در حال بررسی شرایط هستند تا ورزشگاه آزادی را مرمت کنند که از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.

ادامه دارد…/فارس