هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال میزبانی صدرنشینان و نخستین حضور حاتمی در فصل جاری

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در حالی فردا برگزار می‌شود که صدرنشینان میزبان حریفان خود هستند.   به گزارش مازنداسپرت لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه وارد پانزدهمین هفته خود می‌شود و  5 دیدار در شهرهای تهران، ماهشهر، اراک و گرگان برگزار خواهد شد. ضمن اینکه هفتم دی ماه سالگرد درگذشت مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی، بازیکن فقید تیم […]

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در حالی فردا برگزار می‌شود که صدرنشینان میزبان حریفان خود هستند.

خبرگزاری فارس: میزبانی صدرنشینان و نخستین حضور حاتمی در فصل جاری

 

به گزارش مازنداسپرت لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه وارد پانزدهمین هفته خود می‌شود و  5 دیدار در شهرهای تهران، ماهشهر، اراک و گرگان برگزار خواهد شد.

ضمن اینکه هفتم دی ماه سالگرد درگذشت مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی، بازیکن فقید تیم ملی بسکتبال است و این هفته به نام وی نام‌گذاری شده است.

در تهران دانشگاه آزاد میزبان ثامن مشهدی است که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده و مهران حاتمی را روی نیمکت می‌بیند و این تغییر در تیم مشهدی می‌تواند برای شاگردان هاشمی دردسرساز باشد. شاگردان مصطفی هاشمی هم با برد هفته گذشته مقابل شیمیدُر روحیه بالایی دارند و به دنبال برد خانگی هستند.

پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ این هفته در زمین خود به مصاف آینده سازانی می‌رود که شرایط خوبی هم از لحاظ مالی و هم از نظر نتیجه ندارد. به نظر نمی‌رسد شاگردان مهران شاهین طبع در این بازی خانگی کار سختی داشته باشند.

در اراک یک بازی مهم برگزار خواهد شد. شهرداری این شهر که در اولین حضور خود در لیگ برتر نتایج درخشانی گرفته و در جایگاه دوم جدول قرار دارد، میزبان شیمیدُر رده دومی است. اراکی‌ها هفته گذشته در مشهد ثامن را شکست دادند و شیمیدُر در دربی تهران مغلوب دانشگاه آزاد شد.

در سایر بازی‌های هفته نفت آبادان در تهران میهمان نیروی زمینی قعرنشین است و شهرداری گرگان در خانه به مصاف شهرداری تبریز می‌رود.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد تهران – ثامن مشهد ( ساعت ۱۵:۳۰)
پتروشیمی – آینده سازان اصفهان (ساعت ۱۶)
شهرداری اراک – شیمیدُر تهران (ساعت ۱۶)
شهرداری گرگان – شهرداری تبریز (ساعت ۱۶)
نیروی زمینی – پالایش نفت آبادان (ساعت ۱۷)

جدول رده بندی:

۱- پتروشیمی بندرامام ۲۵ امتیاز
۲- شهرداری اراک ۲۴ امتیاز
۳- شیمیدُر تهران ۲۴ امتیاز
۴- پالایش نفت آبادان ۲۴ امتیاز
۵- دانشگاه آزاد ۲۳ امتیاز
۶- شهرداری گرگان ۲۲ امتیاز
۷- ثامن مشهد ۲۰ امتیاز
۸- شهرداری تبریز ۱۶ امتیاز
۹- آینده سازان میهن ۱۶ امتیاز
۱۰- نیروی زمینی ۱۶ امتیاز

/فارس