هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال پیروزی خانگی شهرداری ارومیه/ کاله و سایپا مغلوب حریفان شدند

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد. به گزارش مازنداسپرت، سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی ۳ بر ۱ بانک سرمایه مقابل پیکان آغاز شد، با برگزاری ۵ دیدار دیگر ادامه پیدا کرد. در ارومیه شاگردان جهانگیر سیدعباسی موفق شدند با […]

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: پیروزی خانگی شهرداری ارومیه/ کاله و سایپا مغلوب حریفان شدند

به گزارش مازنداسپرت، سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با پیروزی ۳ بر ۱ بانک سرمایه مقابل پیکان آغاز شد، با برگزاری ۵ دیدار دیگر ادامه پیدا کرد.

در ارومیه شاگردان جهانگیر سیدعباسی موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر ثامن‌الحجج خراسان را از پیش رو بردارند تا فاصله خود را با تیم‌های بانک سرمایه و پیکان حفظ کنkد.

در گنبد تیم بازرگانی جواهری میزبان سایپا بود که در این مسابقه شاگردان ناصر شهنازی در دیداری ۵ سته مغلوب حریف شدند. سایپایی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر رکورددار بازی‌های ۵ سته هستند.

در دیگر بازی حساس این هفته کاله مازندران از متین صالحین ورامین میزبانی کرد که این مسابقه با پیروزی ۳ بر ۱ شاگردان محمد ترکاشوند در تیم متین ورامین به پایان رسید.

گوهرکویر زاهدان هم که این روزها در بحران به سر می‌برد و هر هفته امکان دارد از رقابت‌های لیگ کناره‌گیری کند، میهمان شهرداری تبریز بود که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.

*نتایج کامل بازی‌های هفته سیزدهم به شرح زیر است:

شهرداری تبریز ۳- گوهرکویر زاهدان صفر

شهرداری ارومیه ۳- ثامن‌الحجج خراسان صفر

بانک سرمایه ۳- پیکان تهران ۱

آرمان ورزش اردکان ۳ – آلومینیوم المهدی هرمزگان صفر

بازرگانی جواهری گنبد ۳- سایپا ۲

کاله مازندران ۱- متین صالحین ورامین ۳

به این ترتیب تیم بانک سرمایه توانست به صدر جدول صعود کند و تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند/فارس