باز هم میزبان مسابقات کشوری پرورش اندام هستیم/ جنگ بدن در ساری !

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران خبر جالبی برایمان دارد: مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک بهمن ماه سال جاری به میزبانی مازندران در ساری برگزار می شود. به گزارش مازنداسپرت؛ علی درویش که با حضورش مازنی ها را در این ورزش به صدر و راس کشور رسانده می گوید: […]

11000رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران خبر جالبی برایمان دارد: مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک بهمن ماه سال جاری به میزبانی مازندران در ساری برگزار می شود.

به گزارش مازنداسپرت؛ علی درویش که با حضورش مازنی ها را در این ورزش به صدر و راس کشور رسانده می گوید: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در محل سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران زمان دقیق را هم اعلام می کنو: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شد، در صورتی که اتفاق خاصی پیش نیاید طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۵ بهمن ماه میزبان ورزشکاران و مسئولین هستیم.

مازندران از زمانی که درویش مسئولیت را بر عهده گرفته به دفعات میزبانی های بزرگ را گرفته است: برای چهارمین مرتبه است که افتخار میزبانی رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور به مازندران می رسد و امیدوارم با یاری اداره ورزش و جوانان استان و اسپانسرها بتوانیم میزبانی در خور فدراسیون و این جامعه ورزشی داشته باشیم.

درویش متولی در این مسابقات یک اتفاق ویژه هم رقم می زند: در نظر داریم تندیس هایی از ورزش استان مازندران آماده کنیم تا به رسم یادبود به تمام شرکت کنندگان، مسئولین و مدعوین اهدا شود. ضمن اینکه ورزشکاران در محل مهمانسرای امام رضا اداره ورزش و جوانان استان اقامت خواهند داشت.