آمار بازی‌های شهرداری سنندج را از فدراسیون گرفته بودم ملکیان: بازیکن خارجی باید بتواند سرنوشت تیم ما را تغییر دهد

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن گفت: اگر بخواهیم بازیکن خارجی بگیریم باید به فکر بازیکنی باشیم که سرنوشت تیم ما را تغییر دهد.   به گزارش مازنداسپرت آیلین ملکیان در گفت‌وگویی گفت:درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری سنندج گفت: ما شناختی از شهرداری سنندج نداشتیم اما از فدراسیون خواهش کردم آمار بازی‌های این تیم را در اختیار […]

سرمربی تیم بسکتبال بانوان ذوب آهن گفت: اگر بخواهیم بازیکن خارجی بگیریم باید به فکر بازیکنی باشیم که سرنوشت تیم ما را تغییر دهد.

خبرگزاری فارس: ملکیان: بازیکن خارجی باید بتواند سرنوشت تیم ما را تغییر دهد

 

به گزارش مازنداسپرت آیلین ملکیان در گفت‌وگویی گفت:درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری سنندج گفت: ما شناختی از شهرداری سنندج نداشتیم اما از فدراسیون خواهش کردم آمار بازی‌های این تیم را در اختیار من قرار دهد تا از حریف شناخت پیدا کنیم. این آمار به ما کمک کرد به همین دلیل روی نفرات شناخت پیدا کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که در مرحله برگشت پلی‌آف تغییری در بازیکنان نخواهید داشت عنوان کرد: فعلا تغییری نداریم و در فکر بازیکن خارجی هم نیستیم به همین دلیل کار سختی برای ادامه کار، پیش رو داریم. اگر قرار باشد بازیکن خارجی بگیریم باید بازیکنی باشد که از نظر رده بندی ما را بالا ببرد.

ملکیان ادامه داد: شاید یک بازیکن خارجی نتواند چنین کاری برای ما انجام دهد ما باید بازیکنی را بگیریم که سرنوشت تیم را تغییر دهد. در ابتدای لیگ جذب بازیکن خارجی را مدنظر داشتم اما در ادامه پیگیری نکردم چون دیدم مشکلی برای ادامه کار نداریم./فارس