از سر گیری تمرینات صنعت ساری با تغییری دوباره در کادر فنی / رضا تقوی باری دیگر سرمربی صنعت ساری شد !

با حضور حبیب حسین زادگان و مهندس بهروان ؛ تمرینات تیم فوتبال صنعت ساری ، سه روز مانده به آغاز نیم فصل دوم از سر گرفته شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ تغییرات در عجیب و غریب ترین تیم ایرانی در استان مازندران تمامی ندارد . صنعت ساری باز هم سرمربی عوض کرد ولی […]

10با حضور حبیب حسین زادگان و مهندس بهروان ؛ تمرینات تیم فوتبال صنعت ساری ، سه روز مانده به آغاز نیم فصل دوم از سر گرفته شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ تغییرات در عجیب و غریب ترین تیم ایرانی در استان مازندران تمامی ندارد . صنعت ساری باز هم سرمربی عوض کرد ولی اینبار به خانه اول بازگشت ! صنعت ساری شاید تنها تیم در کشور و شاید حتی در جهان باشد که در طول سه ماه بیش از ۵ مربی عوض کرده است .

بعد از اینکه بازیکنان صنعت ساری در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور ، از حاضر شدن بر سر تمرینات این تیم خودداری کردند و تمرینات این تیم لغو شده بود ، این هفته مسئولین ورزشی با برگزاری جلسه ای مشکلات این تیم را حل کردند تا بازیکنان در آستانه دیدار این تیم برابر تیم قدرتمند فولاد نوین اهواز ، بر سر تمرینات حاضر شوند ، اما اینبار با حضور عواملی جدید !

در حالی که بعد از اتفاقات نچندان جالبی که در ابتدای فصل و در نیم فصل اول رقابت ها برای این نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور افتاده بود ، حضور ” شبیر لطفی ” به عنوان سرمربی در این تیم باعث خوشحالی هواداران و بازیکنان این شده بود ، اما به یکباره خبر استعفا و جدا شدن شبیر لطفی از این تیم هم همه هواداران این تیم را شوکه کرد !

صنعتی که قرار بود در نیم فصل دوم شکل و شمایل بهتری به خود بگیرد ، نابود تر شد و با عدم برگزاری تمرینات بحران جدیدی را وارد این تیم پرحاشیه کرد تا بالاخره بعد از چند هفته بلاتکلیفی و عدم بررسی مشکلات این باشگاه ، مسئولین ورزشی استان دست به کار شدند و مشکلات این تیم را در آستانه آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برطرف کردند .

حضور حاج حبیب حسین زادگان و مهندس بهروان و همچنین حسین دلیری و برگزاری جلسه ای جهت رفع مشکلات این تیم سبب شد تا در نهایت تیمی را که کسی حاضر نبود هدایت آن را برعهده بگیرد را تحویل رضا تقوی ای دادند که قبل از شروع فصل با بی مهری از تیم کنار گذاشته شده بود .


اما روز جمعه (۴ دی ) با حضور حاج حبیب حسین زادگان ، مهندس بهروان ، حسین دلیری و هادی خلردی ، تمرینات تیم فوتبال صنعت ساری با معارفه رضا تقوی به عنوان سرمربی و همچنین سعید هدایت پور به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال صنعت ساری برگزار شد تا تیم فوتبال صنعت ساری در سه روز مانده به دیدار حساس نیم فصل دوم برابر فولاد نوین اهواز خود را به آمادگی لازم برساند .

گفتنیست در این تمرین نیمی از بازیکنان اصلی حاضر نبودند و با وساطت مسئولین ورزشی و در غیاب مدیر باشگاه قرار بر این شد تا تمامی بازیکنان از فردا به تیم ملحق شوند تا با تلاش همه ،سهمیه استان مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حفظ شود .

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال صنعت ساری در آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته دوم ، روز دوشنبه ۷ دی در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری به مصاف فولاد نوین اهواز خواهد رفت .

 

گزارش تصویری تمرین و کلیپ مصاحبه با مسئولین و اعضای جدید باشگاه صنعت ساری به زودی بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت