با حضور در نظرسنجی؛پرهوادار و محبوب ترین باشگاه مازندرانی را انتخاب کنید

با حضور در نظرسنجی مازند اسپرت ، پرهوادارترین و محبوب ترین باشگاه مازندرانی را انتخاب کنید .   به گزارش مازند اسپرت؛از بین تیم ها و باشگاه های حاضر در استان مازندران ، چهار باشگاه که هوادار زیادی دارند و علاقمندان بیشماری برای دیدن بازی های آنها به ورزشگاه ها میروند را در نظر سنجی […]

1222با حضور در نظرسنجی مازند اسپرت ، پرهوادارترین و محبوب ترین باشگاه مازندرانی را انتخاب کنید .

 

به گزارش مازند اسپرت؛از بین تیم ها و باشگاه های حاضر در استان مازندران ، چهار باشگاه که هوادار زیادی دارند و علاقمندان بیشماری برای دیدن بازی های آنها به ورزشگاه ها میروند را در نظر سنجی این ماه خود قرار داده ایم .

چهار تیم نساجی قائمشهر، کاله آمل ، شهروند ساری و خونه به خونه بابل در این نظرسنجی حضور دارند تا با انتخاب مردم، پرهوادار و محبوب ترین باشگاه مازندرانی انتخاب شود .

 

اما تفاوتی که این نظر سنجی با سایر نظرسنجی ها دارد این است که اینبار شما هواداران فهیم مازندرانی باید برای انتخاب تیم محبوب خود فقط نام باشگاه خودتان را به صورت  کامنت ( نظر) زیر همین پست ارسال کنید .

 

5825252

 

نکاتی که باید در این نظر سنجی رعایت کنید :

*** هر کلمه ای به غیر از اسم این ۴ باشگاه ( نساجی قائمشهر، کاله آمل ، شهروند ساری و خونه به خونه بابل ) تایید نخواهد شد و فقط و فقط اسم باشگاه خودتان را ارسال کنید.

*** دوستانی که علاقمند به انتخاب بیش از یک باشگاه می باشند ، میتوانند همه گزینه های خودشان را  در یک پست ارسال کنند .

*** این نظر سنجی از تاریخ ۴ دی ۱۳۹۴ آغاز خواهد شد و تا ۱۴ دی ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت و در پایان با شمارش کامنت های مربوط به هر گزینه ، نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد .

 

مشابه این نظر سنجی را در ابتدای سال برای انتخاب چهره شاخص ورزش استان مازندران انجام داده بودیم که در نهایت ” فرزان  عاشورزاده ” به عنوان چهره شاخص سال ۹۳ استان مازندران انتخاب شد و از آنجایی که کاربران سایت اینگونه نظرسنجی را بهتر و مطمئن تر از نظرسنجی های کلیکی اعلام کردند ، اینبار هم برای انتخاب پرهوادار و محبوب ترین باشگاه مازندرانی از این سبک نظر سنجی استفاده کردیم که امیدواریم مورد توجه هواداران باشگاه های مازندرانی قرار بگیرد .

 

41422

 

******************************

علاقمندان به شرکت در این نظرسنجی میتوانند در زیر همین پست نظر خود را ارسال کنند

******************************