مدیر کل ورزش و جوانان خبرداد :کسب ۲۴۲ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۲۴۲ مدال جهانی،آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در معیت تیم های ملی خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در همراه تیم های ملی موفق به کسب ۲۴۲ مدال […]

habiiiiibbمدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۲۴۲ مدال جهانی،آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در معیت تیم های ملی خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان گفت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در همراه تیم های ملی موفق به کسب ۲۴۲ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بسیار بالا ورزش مازندران در کشور افزود: با توجه به افتخارات کسب شده، ورزش مازندران به تنهایی جور ۱۷ استان کشور را می کشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره مدال های کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی تصریح کرد: از ۲۴۲ مدال کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی ۱۱۴ مدال جهانی، ۷۸ مدال آسیایی و ۵۰ مدال بین المللی می باشد.

حسین زادگان در ادامه از برگزاری کنگره شهدای جامعه ورزش مازندران با حضور مسئولان کشوری و استانی در ساری خبر داد و بیان داشت: این کنگره با محوریت پهلوان شهید بهرام اسدپور گلوگاهی شهید شاخص ورزش کشور در سال ۹۴ روز چهارشنبه دوم دی ماه از ساعت ۱۸ در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب دستگاه ورزش با هیات های ورزشی استان افزود: جایگاه ورزش مازندران در کلیه رشته ها بسیار خوب است، و ورزش مازندران نیاز به حمایت و مساعدت بیشتر مسئولان دارد.