هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال/پیروزی ارزشمند عمران و استقلال میاندرود در روز تساوی شهدای بابلسر + سایر نتایج

هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد و نمایندگان مازندران برابر حریفان قرار گرفتند .   به گزارش مازند اسپرت؛ هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان مازندران برابر حریفان قرار گرفتند که در یکی از این دیدار ها تیم فوتبال […]

4هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد و نمایندگان مازندران برابر حریفان قرار گرفتند .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان مازندران برابر حریفان قرار گرفتند که در یکی از این دیدار ها تیم فوتبال عمران شهرداری ساری در دیداری خارج از خانه موفق شد با دو گل حریف قمی خود را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را به نام خود ثبت کند .

در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال شهدای بابلسر هم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال رهگستران لنگرود بود که در پایان موفق شد این تیم را در خانه متوقف کند و با تساوی یک یک د این دیدار یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کند .

تیم فوتبال مقاومت نوین ساری در دیداری خانگی و در استادیوم شهدای شهرستان ساری در برابر حریفی از قوچان قرار گرفت و با نتیجه عجیب سه بر صفر برابر این تیم مغلوب شد . همچنین تیم فوتبال استقلال میاندرود هم این هفته در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال کاوه پارسا ورامین بود که در پایان موفق شد با یک گل میزبان خود را شکست دهد و با دست پر ورامین را به سمت میاندرود ترک کند . اما در این دیدار اتفاقات بدی رخ داد و هواداران حاضر در استادیوم به شدت مربیان و بازیکنان تیم میاندرودی را با الفاظی رکیک مورد لطف خود قرار دادند و در پایان هم با پرتاپ کردن سنگ و دیگر اشیا ، این نماینده مازندران را بدرقه کردند .

دیدار تیم های پدیده تات تاکستان و استقلال قائمشهر به دلیلی اینکه این دیدار برای هر دو تیم تشریفاتی بود ، بخاطر حاضر نشدن تیم استقلال ، برگزار نشد .

 

برنامه بازی های هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور 

یکشنبه ۲۹/۹/۱۳۹۴

نیلی پوشان قم ۰ – ۲ عمران شهرداری ساری  14:00 تختی قم

زننده گل : اکبر نوروزیان ۲ گل

مقاومت نوین ساری ۰ – ۳ شهرداری قوچان  14:00 شهداء ساری

کاوه پارسا ورامین ۰  – 1  استقلال میاندرود  14:00 تختی ورامین

زننده گل : کیوان قاسمیان

پدیده تات تاکستان – استقلال قائمشهر  14:00 15 خرداد  تاکستان قزوین ( به علت تشریفاتی بودن این دیدار ، استقلالی ها در این دیدار حاضر نشدند )

رهگستران لنگرود ۱ – ۱ شهداء بابلسر  14:00 شهداء لنگرود گیلان

زننده گل : محمود پور اسدالله