دادستانی بلژیک حکمش را صادر کرد ۲ سال حبس برای سرمربی اردن به خاطر رشوه و رانت‌خواری!

سرمربی کنونی تیم ملی اردن از سوی دادستانی بلژیک به خاطر همکاری عمدی در تغییر برخی از نتایج بازی‌ها در لیگ بلژیک به ۲ سال زندان محکوم شد.     به گزارش مازند اسپرت ، مطبوعات بلژیکی در نوبت چاپ امروز خود خبری جنجالی را منتشر کردند. در این گزارش‌ها بیان شد که دادستانی بلژیک پل پوت […]

سرمربی کنونی تیم ملی اردن از سوی دادستانی بلژیک به خاطر همکاری عمدی در تغییر برخی از نتایج بازی‌ها در لیگ بلژیک به ۲ سال زندان محکوم شد.

خبرگزاری فارس: ۲ سال حبس برای سرمربی اردن به خاطر رشوه و رانت‌خواری!

 

 

به گزارش مازند اسپرت ، مطبوعات بلژیکی در نوبت چاپ امروز خود خبری جنجالی را منتشر کردند. در این گزارش‌ها بیان شد که دادستانی بلژیک پل پوت سرمربی کنونی تیم ملی اردن را به خاطر باندبازی و رشوه که منجر به تغییر نتایج برخی از بازی‌ها در دو فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵ و ۲۰۰۵-۲۰۰۶ در لیگ بلژیک شده است به ۲ سال زندان محکوم کرده است.

روزنامه (hln be) بلژیک اعلام کرد: دادستانی کل بلژیک پل پوت را به ۲ سال زندان محکوم کرد. و ۲ بازیکن به نام‌های پیترو و ماریو را به یک سال زندان محکوم کرد. زیرا آنها در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ رشوه گرفتند تا برخی از نتایج را تغییر دهند.

دادستانی کل سریعا حکم دستگیری این سه متهم را صادر کرد. علی رغم اینکه وکیل سرمربی اردن اعلام کرده بود که موکلش در بیمارستان است. اما دادستانی کل خواستار زندانی شدن او شد.

این حکم دادستانی بلژیک نگرانی فدراسیون کویت را درپی داشت زیرا آنها امیدوار بودند بعد از معالجات پزشکی به اردن باز می‌گردد اما در این گیر و دار محکوم به زندان شد. در نتیجه فدراسیون اردن به فکر سرمربی جدیدی برای تیم‌ملی اردن شد تا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بدون مربی نباشد.

/فارس