اینیستا: وضعیت مسی و نیمار روشن نیست

بارسلونا و ریور در حالی فردا دیدار پایانی جام جهانی باشگاه ها را برگزار خواهند کرد که هنوز وضعیت حضور مسی و نیمار در این مسابقه بصورت قطعی مشخص نشده است.     به گزارش “مازنداسپرت“، نیمار به دلیل مصدومیت بجای مانده از هفته گذشته، دیدار نیمه نهایی برابر گوانگژو را از دست داد و […]

بارسلونا و ریور در حالی فردا دیدار پایانی جام جهانی باشگاه ها را برگزار خواهند کرد که هنوز وضعیت حضور مسی و نیمار در این مسابقه بصورت قطعی مشخص نشده است.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، نیمار به دلیل مصدومیت بجای مانده از هفته گذشته، دیدار نیمه نهایی برابر گوانگژو را از دست داد و مسی نیز ۴ روز پیش دچار مشکل کلیوی شد و نتوانست بارسا را در نیمه نهایی همراهی کند. هر دو در تمرین امروز بارسلونا شرکت کرده اند و امیدواری ها به حضورشان در بازی فینال قوت گرفته است.

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا، در نشست خبری بازی فینال و در مورد وضعیت مسی و نیمار گفت:” شرایط مسی و نیمار کاملا روشن نیست و نمی دانم به بازی فردا می رسند یا خیر. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مقابل ریور از حضور این دو ستاره بهره مند شویم.”

اینیستا در مورد ریورپلات، حریف فردای بارسا گفت:” ریور تیمی بزرگ است و قهرمان لیبرتادورس. شاید ما شانس اول برد باشیم اما اگر بخواهیم چنین تفکری داشته باشیم بازی را می بازیم. هم ما و هم ریور تیم های خوب و قدرتمندی هستیم و انتظار یک بازی دشوار و درگیرانه را دارم.

۹۰ دقیقه حساس و پرهیجانی را خواهیم دید. یک نبرد واقعی. ریور هواداران زیادی از آرژانتین به ژاپن آورده اما فوتبال یک بازی ۱۱ به ۱۱ است و در زمین بازی می شود نه روی سکوها. ما هم هواداران خودمان را داریم و انگیزه ها در تیم برای قهرمانی بسیار بالاست.”

منبع:ورزش۳