گایاردو: باشجاعت‌ وقلبی بزرگ‌به‌مصاف‌بارسامیرویم

ریورپلات در مهمترین بازی تاریخ خود، فردا برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه ها به مصاف بارسلونا خواهد رفت.     به گزارش “مازنداسپرت“، ریورپلات که با فتح جام لیبرتادورس موفق شد مجوز حضور در این تورنمنت را به دست بیاورد، پس از برتری بر سانفرس هیروشیما در نیمه نهایی، موفق شد به بازی […]

ریورپلات در مهمترین بازی تاریخ خود، فردا برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی باشگاه ها به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، ریورپلات که با فتح جام لیبرتادورس موفق شد مجوز حضور در این تورنمنت را به دست بیاورد، پس از برتری بر سانفرس هیروشیما در نیمه نهایی، موفق شد به بازی فینال راه یابد و فردا مقابل بارسلونا، قهرمان اروپا قرار خواهد گرفت.

مارسلو گایاردو، سرمربی نام آشنای ریور در نشست خبری این بازی گفت:” بی صبرانه منتظر این بازی هستیم. این یک بازی رویایی برای همه ماست. برای ریور و فوتبال آرژانتین این یک فرصت تاریخی و مهم است. نبردی بزرگ که برایش آماده ایم.
امیدوارم فردا در بهترین شرایط روحی و فیزیکی به بازی برسیم. از بازیکنانم انتظار دارم خلاقیت های فردیشان را در خدمت کار گروهی قرار داده و یک بازی هوشمندانه را مقابل بارسلونا ارائه دهند. شکی نیست که بارسا در حال حاضر بهترین تیم دنیاست؛ چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی اما ریور فردا با شجاعت و قلبی بزرگ مقابل این تیم قرار خواهد گرفت.
هنوز در مورد ترکیب نهایی تصمیم نگرفته ام و پس از انجام آخرین تمرین و مشاهده وضعیت چند بازیکن مصدوممان، ترکیب نهایی را قطعی خواهم کرد.”

گایاردو در مورد رویارویی با مثلث مسی، سوارز و نیمار گفت:” دوست دارم بارسا با همه قوا و با این سه مهاجم ارزشمند مقابل ما قرار بگیرد. برای من و ریور، افتخاری است که مقابل سه بازیکن برتر حال حاضر دنیا قرار بگیریم.”

منبع:ورزش۳