در مراسم تجلیل از رسانه ها و خبرنگاران ورزشی آذرنوش:رسانه ها اخلاق و مرام پهلوانی را اشاعه دهند/باید مانع خروج نخبگان ورزشی از کشور شد

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: رسانه های ورزشی باید تلاش کنند تا اخلاق و مرام پهلوانی در کشور اشاعه داشته باشد.   به گزارش مازند اسپرت، صبح امروز در محل سازمان بسیج ورزشکاران همایش تجلیل از رسانه ها و خبرنگاران ورزشی برگزار شد. در این نشست سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی از […]

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران گفت: رسانه های ورزشی باید تلاش کنند تا اخلاق و مرام پهلوانی در کشور اشاعه داشته باشد.

خبرگزاری فارس: آذرنوش:رسانه ها اخلاق و مرام پهلوانی را اشاعه دهند/باید مانع خروج نخبگان ورزشی از کشور شد

 

به گزارش مازند اسپرت، صبح امروز در محل سازمان بسیج ورزشکاران همایش تجلیل از رسانه ها و خبرنگاران ورزشی برگزار شد.

در این نشست سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی از مدیران، خبرنگاران رسانه های ورزشی حضور داشتند و از رسانه های برتر قدردانی شد.

داود آذرنوش در این نشست ضمن تجلیل از شهدای عرصه رسانه به خصوص در عرصه ورزش از رسانه ها خواست تا توجه بیشتری به گسترش اخلاق و مرام پهلوانی در انعکاس رویدادها، پوشش اخبار داشته باشند و اظهار داشت: ما باید به سمتی برویم که در آن نخبگان، ورزشکاران و هر آن کس که برای این مملکت تلاش می کند، بتوانند در داخل کشور حضور داشته باشند و بتوان از ظرفیت های آن ها به بهترین شکل استفاده کرد.

وی افزود: باید در زمینه اخلاق بویژه در سطوح مدیران توجه ویژه ای داشت و بتوان از این طریق سایر دست اندرکاران ورزشی را در سطح مناسبی از اخلاق و مرام پهلوانی رشد و تعالی داد.

آذرنوش ادامه داد: رسانه ها هم باید در این باره کمک کنند، اگر اهالی رسانه های ورزشی بیایند و در این رابطه قراری گذاشته شود تا موضوعات اخلاقی به صورت هدفمند دنبال شود، می تواند بسیار اثرگذار باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزش در ادامه به برنامه های این سازمان درباره کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: ۱۳ بهمن ماه اجلاسیه اصلی کنگره شهدا در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد و برای گرامیداشت و تجلیل از ۵۰۰۰ هزار شهدای فدراسیون های ورزشی برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

وی در پایان با یادآوری به نقش خطیر رسانه های ورزشی در ارتقای فرهنگ اخلاق مداری و مرام پهلوانی در کشور عنوان داشت: کمک شود تا نخبگان ورزشی از کشور خارج نشوند و بتوانند در کشور به ادامه فعالیت خود بپردازند، همچنین مسائل اخلاقی و مرام پهلوانی در کشور توسط رسانه ها اشاعه یابد.

در پایان این نشست، برخی مدیران و خبرنگاران رسانه های ورزشی به بیان دیدگاه خود در جهت بهبود شرایط فرهنگی موجود صحبت هایی را مطرح کردند./فارس