مسابقات واترپلو انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ ایران نتیجه را به چین واگذار کرد/ ملی‌پوشان فردا استراحت می‌کنند

تیم ملی واترپلو ایران در سومین دیدار خود از سری رقابت های انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ مقابل چین نتیجه را واگذار کرد.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت‌های واترپلوی انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ از چهارشنبه، ۲۵ آذر در کشور چین آغاز شده است. ملی‌پوشان ایران پس از یک پیروزی […]

تیم ملی واترپلو ایران در سومین دیدار خود از سری رقابت های انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ مقابل چین نتیجه را واگذار کرد.

خبرگزاری فارس: ایران نتیجه را به چین واگذار کرد/ ملی‌پوشان فردا استراحت می‌کنند

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت‌های واترپلوی انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ از چهارشنبه، ۲۵ آذر در کشور چین آغاز شده است. ملی‌پوشان ایران پس از یک پیروزی و یک شکست در دو بازی ابتدایی امروز برابر تیم پرتلاش چین به آب زدند. این دیدار در نهایت با حساب ۱۹ بر ۶ به سود چینی‌ها تمام شد.

چین یکی از شش کشور آسیایی است که افتخار حضور در المپیک را داشته است. آن‌هاتا کنون سه بار در سال‌های 1984 – 1988 و 2008 به المپیک راه یافته اند و در سال های اخیر هم در تمامی مسابقات معتبر آسیایی و جهانی جضوری مستمر داشته اند.

در دیگر بازی امروز قزاقستان ۲۶ بر ۳ از سد عربستان گذشت. با جمع‌بندی این نتایج ژاپن در صورت کسب پیروزی مقابل چین با چهار پیروزی متوالی نماینده قاره آسیا در المپیک خواهد شد.

در ادامه این رقابت‌ها تیم ملی ایران فردا، شنبه استراحت می‌کند و روز یکشنبه، ۲۹ آذر مقابل قزاقستان آخرین بار به آب می‌زند.

برنامه ادامه مسابقات ایران به شرح زیر است:

روز چهارم (۲۸ آذر ۱۳۹۴): استراحت
روز پنجم (۲۹ آذر ۱۳۹۴) قزاقستان – ایران

/فارس