رقابت ۸ نماینده از استان مازندران در رقابت های این هفته لیگ های فوتبال کشور + برنامه بازی ها

۸ نماینده از استان مازندران در رقابت های این هفته لیگ های فوتبال کشور به رقابت می پردازند .   به گزارش مازند اسپرت ؛ ۸ نماینده از استان مازندران در رقابت های این هفته لیگ های فوتبال کشور به رقابت می پردازند که در لیگ دسته سوم فوتبال کشور که از روز یکشنبه برگزار […]

۸17 نماینده از استان مازندران در رقابت های این هفته لیگ های فوتبال کشور به رقابت می پردازند .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ ۸ نماینده از استان مازندران در رقابت های این هفته لیگ های فوتبال کشور به رقابت می پردازند که در لیگ دسته سوم فوتبال کشور که از روز یکشنبه برگزار خواهد شد ۵ نماینده از استان به مصاف حریفانشان خواهند رفت و تیم هیات فوتبال زیراب در این هفته استراحت خواهد داشت .

 

برنامه بازی های هفته نهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور –  یکشنبه ۲۹/۹/۱۳۹۴

نیلی پوشان قم – عمران شهرداری ساری  ۱۴:۰۰ تختی قم
مقاومت نوین ساری– شهرداری قوچان  ۱۴:۰۰ شهداء ساری
فجر میثاق کرج- پیروزی گرمسار  ۱۴:۰۰ شریعتی کرج
کاوه پارسا ورامین- استقلال میاندرود  ۱۴:۰۰ تختی ورامین
پدیده تات تاکستان- استقلال قائمشهر  ۱۴:۰۰ ۱۵ خرداد  تاکستان قزوین
چوکای تالش- تهران مبدل   ۱۴:۰۰ پوریای ولی تالش گیلان
رهگستران لنگرود-شهداء بابلسر  ۱۴:۰۰ شهداء لنگرود گیلان

 

همچنینی در لیگ برتر فوتسال کشور ؛ روز پنجشنبه ۳ دی ماه  تیم فوتسال شهروند ساری در دیداری خارج از خانه باید به مصاف تیم یاسین پیشرو قم برود . شهروند که بعد از برد ارزشمند در دیدار هفته گذشته با ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد ، این هفته باید در قم به مصاف تیمی برود که با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد . شهروند ساری برای فرار از مرز سقوط نیاز مبرمی به امتیازات دیدار های باقی مانده دارد .

و اما در لیگ دسته یک فوتبال کشور دو تیم نساجی و خونه به خونه مازندران در اولین دیدار از دور برگشت رقابت ها باید در شیراز و قائمشهر به مصاف حریفانشان بروند . تیم فوتبال نساجی مازندران در خانه میزبان تیم فوتبال فولاد یزد خواهد بود .

نساجی تا به اینجای کار با ۲۵ امتیاز در رده مهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم فولاد یزد با ۲۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد .

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در دیداری خارج از خانه این هفته باید برابر فجر سپاسی شیراز برود . شاگردان اکبر میثاقیان برای انتقام گیری از این تیم خوب شیرازی به این شهر سفر خواهد کرد تا نتیجه نیم فصل اول را جبران کند .

تیم فوتبال خونه به خونه با ۳۳ امیتاز در رده چهارم و تیم فجر با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد .