شکست نساجی در هفته دوم لیگ یک امیدهای کشور / خونه به خونه پیروز داربی مازندرانی + سایر نتایج

هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور ، این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته ۶ نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند . تیم فوتبال […]

2هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور ، این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته ۶ نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند .

تیم فوتبال آراد بهمن آمل در زمین خود این هفته میزبان تیم فوتبال بعثت کرمانشاه بود که موفق شد با یک گل در این دیدار به برتری برسد و سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کند .

تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری در دیداری خانگی برابر گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل متوقف شد . همچنین در گروه دیگر این رقابت ها تیم های خونه به خونه مازندران و پرسپولیس قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم خونه به خونه مازندران بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر داربی مازندرانی لیگ یک امیدهای کشور را به سود خود به پایان برساند و سه امتیاز این دیدار حساس را از آن خود کند .

شهرداری نوشهر در دیداری خانگی برابر گیتی پسند اصفهان به تساوی یک یک متوقف شد و همچنین نساجی مازندران در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال انتظار بجنورد بود که در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب میزبان خود شد .

 

نتایج هفته دوم لیگ دسته اول امیدهای کشور در گروه سوم:

شهرداری اردبیل    1     شهرداری مهاباد     3

وتاک ساری         0     گسترش فولاد تبریز  0

شهرداری تبریز     1     پلیکان ارومیه          1

آراد بهمن آمل     1          بعثت کرمانشاه    0

 

نتایج هفته دوم لیگ دسته اول امیدهای کشور در گروه سوم:

خونه به خونه مازندران      1     پرسپولیس قائمشهر  0

شهرداری نوشهر            1    گیتی پسند اصفهان    1

انتظار بجنورد                  2    نساجی مازندرن         1

کاسپین قزوین               0    پتوی لاله اصفهان        1