اتومبیلرانان مازنی در راند سوم مسابقات اتومبیل سرعت قهرمانی کشور در پیست آزادی شرکت خواهند کرد + عکس

تیم قدرتمند اتومبیلرانی استان مازندران در راند سوم مسابقات اتومبیل سرعت قهرمانی کشور حضور پیدا خواهد کرد. به گزارش مازند اسپرت ؛تیم قدرتمند اتومبیلرانی استان مازندران با ترکیب آریا یگانگی ، جواد نتاج ، فرزاد مهردادی و با سرپرستی علیرضا یگانگی ، ریاست هیات اتومبیلرانی استان مازندران در راند سوم مسابقات اتومبیل سرعت قهرمانی کشور حضور […]

252525252تیم قدرتمند اتومبیلرانی استان مازندران در راند سوم مسابقات اتومبیل سرعت قهرمانی کشور حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم قدرتمند اتومبیلرانی استان مازندران با ترکیب آریا یگانگی ، جواد نتاج ، فرزاد مهردادی و با سرپرستی علیرضا یگانگی ، ریاست هیات اتومبیلرانی استان مازندران در راند سوم مسابقات اتومبیل سرعت قهرمانی کشور حضور پیدا خواهد کرد .

این مسابقات روز جمعه مورخه ۲۷ آذر در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار میگردد.

شرکت کنندگان در این مسابقات ، روز چهارشنبه راس ساعت ۸ صبح در پیست مجموعه آزادی ثبت نام می نمایند و بعد از آن تمریناتی ، بعدازظهر همان روز انجام خواهند داد و همینطور در روز پنج شنبه ۲۶ آذر ساعت ۸ صبح با گرفتن تایم مسابقه و وزن خودروها ، به کار خود پایان میدهند و برای روز جمعه  27 آذر اماده خواهند شد تا با تایم مناسب بتوانند جایگاه مازندران را تثبیت نمایند .

در این اعزام آریا یگانگی و جواد نتاج دو شرکت کننده مازندرانی از ورزشکاران با اخلاق و خلاق هستند که هردو ورزشکار از قهرمانان ارزنده خوب استان و کشور می باشند .

photo 2015 12 16 06 52 10