دومین دوره اردوهای استعدادیابی ،آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی استان مازندران برگزار شد + عکس

دومین دوره اردوهای استعدادیابی ،آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی استان مازندران با پیام رییس فدراسیون کوهنوردی برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ در راستای برگزاری اردوهای استعدادیابی آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی استان مازندران ،دومین دوره این اردوها در روزهای ۱۹ و۲۰ آذر با حضور حدود ۵۰ نفر از برترین کوهنوردان استان و به همراه […]

525252دومین دوره اردوهای استعدادیابی ،آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی استان مازندران با پیام رییس فدراسیون کوهنوردی برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ در راستای برگزاری اردوهای استعدادیابی آموزشی و انتخابی هیمالیانوردی استان مازندران ،دومین دوره این اردوها در روزهای ۱۹ و۲۰ آذر با حضور حدود ۵۰ نفر از برترین کوهنوردان استان و به همراه ۵مربی در منطقه نوا جاده هراز برگزار شد.

از نکات بسیار مهم این اردو پیام کتبی ریاست محترم فدراسیون کوهنوردی جناب آقای رضا زارعی خطاب به شرکت کنندگان در اردو بوده که با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان مواجه شد و موجب تقویت روحیه و توان تمام شرکت کنندگان شده بود .

این اردوها توسط کارگروه هیمالیانوردی هیات کوهنوردی استان طراحی شده و هدف آن شناسایی کوهنوردان مستعد و برتر استان و پرورش و توانمندسازی آنها از طریق برگزاری اردوهای مختلف در مناطق کوهستانی میباشد.

 

متن پیام رییس فدراسیون کوهنوردی به شرح زیر است:

 

خدمت یکایک کوه‌نوردان گرامی شرکت کننده در دومین اردوی هیمالیانوردی استان مازندران خوش‌آمد و خداقوت عرض می‌کنم . امیدواریم در این اردو علاوه بر بهره مندی از سرمایه‌های طبیعی و کوهستانی در خطه‌ی زیبای مازندران، بستری برای تقویت و پرورش توانمندی ها، تبادل تجربیات، تعامل ها و دوستی ها فراهم گردد.
بی شک کوه‌نوردان مستعد استان مازندران خاصه  شما گرامیان؛ از توانائی‌های فیزیکی قابل توجهی برخوردارید که اگر با آموزش، ارتقاء فنی و آگاهی های مربوطه همراه باشد، می توانید همچنان که پیش‌تر نیز محقق شده است، باز هم بر فراز قله های رفیع افتخار گام نهید .

بر خود لازم می‌دانم؛ از حمایت‌ها و مساعدت‌های بی دریغ مسئولین محترم استان به ویژه اداره ورزش و هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی مازندران؛‌ که امکان محقق شدن این اردوها را فراهم کرده‌اند و همچنین اهتمام و حضور ارزشمندِ شما گرامیان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

در سایه تاییدات الهی، اردویی موفق، پربار و ایمن، همراه با تجربیاتی ارزشمند برای شما آرزو دارم.

 

1

2

3

4

6

7