شکست و حذف نمایندگان ایران در مسابقات تنیس فیوچرز ترکیه

تنیسورهای کشورمان در مسابقات فیوچرز ترکیه مقابل اروپایی‌ها شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.   به گزارشمازند اسپرت ، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز جدول اصلی هفته پنجاهم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در آنتالیای ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. در نخستین دیدار […]

تنیسورهای کشورمان در مسابقات فیوچرز ترکیه مقابل اروپایی‌ها شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

خبرگزاری فارس: شکست و حذف نمایندگان ایران در مسابقات تنیس فیوچرز ترکیه

 

به گزارشمازند اسپرت ، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز جدول اصلی هفته پنجاهم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در آنتالیای ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در نخستین دیدار این مرحله شاهین خالدان به مصاف کمپل با رنکینگ ۷۰۴ از اتریش رفت و در نهایت با نتیجه ( ۲-۶ و ۴-۶ ) شکست خورد و در دیگر دیدار این مرحله انوشا شاهقلی با نتیجه ( ۶-۷ و ۰-۶ ) مقابل راسپودیچ از کرواسی با رنک ۶۸۴ باخت تا نمایندگان کشورمان از دور رقابت ها کنار بروند.

به این ترتیب تنیسورهای کشورمان به کار خود در بخش انفرادی بازیها پایان دادند و در بخش ۲ نفره تیم ایران متشکل از انوشا شاهقلی و محسن حسین زاده با تیم رومانی مسابقه می‌دهند.

این مسابقات از ۱۴ لغایت ۲۸ آذر ماه برگزار و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده به مدت ۲ هفته به مصاف حریفان خود می‌رود.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت‌های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه ۳ ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ ( جزایر پاسیفیک و سنگاپور ) برگزار می شود آماده می‌کند.

 2 تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی پوشان را همراهی می‌کند./فارس