هفته ۱۸ لیگ برتر فوتسال استان/ادامه صدرنشینی ساروی ها تا پیروزی پرگل سورکی ها در کوهی خیل+جدول

هفته ۱۸ لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز با برتری صدر نشینان به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ۱۸ رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در نهایت با برتری صدر نشینان به پایان رسید . در یکی از این […]

futsal4هفته ۱۸ لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز با برتری صدر نشینان به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ۱۸ رقابت های لیگ برتر فوتسال استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در نهایت با برتری صدر نشینان به پایان رسید .

در یکی از این دیدار تیم فوتسال حاج حسن ساری در دیداری خانگی میزبان تیم فوتسال شاهد اسلام آباد بود که در پایان تیم صدرنشین حاج حسن موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ میهمان خود را با شکست بدرقه کند تا با کسب این سه امتیاز با ۴۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جایگاه خودش را مستحکم تر کند .

در دیگر دیدار میثاق ساری ، تیم دوم جدول رده بندی در خانه میزبان تیم فوتسال شهید اسدی جویبار بود که در پایان موفق شد با نتیجه پرگل ۶ بر ۳ حریف جویباری خود را شکست دهد تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده حاج حسن در جدول باشد .

در دیگر دیدار این هفته تیم شهروند نوین سورک در دیداری خارج از خانه موفق شد میزبان خود شهرداری کوهی خیل را با نتیجه پرگل ۸ بر ۳ شکست دهد و همچنین در دیگر دیدار پرگل این هفته ، دو تیم المپیک کلاردشت و ملک شاه آمل به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده کلاردشت موفق شد با نتیجه ۸ بر ۵ حریف خود را با شکست بدرقه کند.

سایر نتایج  هفته ۱۸ لیگ برتر فوتسال استان مازندران و جدول رده بندی به شرح زیر می باشد :

141

 

2525