یکه تازی چینی‌ها در فینال تورهای جهانی تنیس روی میز

رقابت های ۵۰۰ هزار دلاری فینال تورهای جهانی تنیس روی میز در لیسبون به پایان رسید و دو بازیکن چینی در بخش مردان و بانوان قهرمان شدند.   به گزارش مازنداسپرت، در روز پایانی فینال تورهای جهانی تنیس روی میز دیدارهای نهایی انفرادی مردان و زنان برگزار شد و بازیکنان چینی به عنوان قهرمانی دست یافتند. […]

رقابت های ۵۰۰ هزار دلاری فینال تورهای جهانی تنیس روی میز در لیسبون به پایان رسید و دو بازیکن چینی در بخش مردان و بانوان قهرمان شدند.

خبرگزاری فارس: یکه تازی چینی‌ها در فینال تورهای جهانی تنیس روی میز

 

به گزارش مازنداسپرت، در روز پایانی فینال تورهای جهانی تنیس روی میز دیدارهای نهایی انفرادی مردان و زنان برگزار شد و بازیکنان چینی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در دیدار نهایی مردان مالونگ از چین که چند روز پیش عنوان برترین بازیکن جهان را به دست آورده بود در مسابقه نهایی فینال تورهای جهانی در یک دیدار نفسگیر و نزدیک ۴ بر ۳ فان ژندونگ هموطن خود را شکست داد و جایزه ۶۰ هزار دلاری قهرمان انفرادی را به خود اختصاص داد.

مسابقات نهایی انفرادی زنان نیز بین دو بازیکن چینی انجام شد و در نهایت دینگ نینگ موفق شد ۴ بر ۲ چن منگ را شکست دهد تا او نیز جایزه ۶۰ هزار دلاری قهرمان مسابقات انفرادی را از آن خود کند. چن منگ نیز با ایستادن در رتبه دوم جایزه ۳۰ هزار دلاری را به جیب زد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۶ بازیکن برتر مسابقات تورهای جهانی در سال ۲۰۱۵ برگزار شد./فارس