طباطبایی رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان تهران شد

سیدمجید طباطبایی با کسب ۹ رای در مجمع هیات جانبازان و معلولین استان تهران به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.   به گزارش مازنداسپرت و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مجمع انتخاباتی رئیس هیات جانبازان و معلولین استان تهران بعدازظهر دیروز (۲۲ آذرماه) با حضور حمیدرضا گرشاسبی، مشاور وزیر و مدیرکل […]

سیدمجید طباطبایی با کسب ۹ رای در مجمع هیات جانبازان و معلولین استان تهران به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: طباطبایی رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان تهران شد

 

به گزارش مازنداسپرت و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مجمع انتخاباتی رئیس هیات جانبازان و معلولین استان تهران بعدازظهر دیروز (۲۲ آذرماه) با حضور حمیدرضا گرشاسبی، مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، زرگر رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و نظر، مدیر روابط عمومی برگزار شد.

در این مجمع خسروی‌وفا ضمن اشاره به ظرفیت بالای استان تهران در ورزش جانبازان و معلولین گفت: مدت طولانی سرپرستی این هیات موجب افت نسبی این رشته شد که باید با حمایت اداره کل و انتخاب رئیس، جبران شود.

وی کمبودهای استان تهران را مانعی برای خدمت به جامعه جانبازان و معلولین ندانست و افزود:‌ در استان تهران یک ظرفیت معنوی همچون حمایت مسئولان در وزارت و استانداری وجود دارد که رئیس هیات منتخب باید از آن نهایت استفاده را ببرد.

همچنین در این مجمع گرشاسبی حمایت شهرداری‌ها و نمایندگان مجلس را برای توسعه ورزش تهران ضروری دانست و گفت: استان تهران در این زمینه نتوانسته طی سال‌های گذشته از پتانسیل ویژه شهرداری و حمایت ۳۵ نماینده تهران برخوردار شود، اما در سال ۹۴ سعی بر تعامل جدی و نقش مهم نمایندگان در حمایت از ورزش تهران داشته‌ایم.

وی اعتبارات عمرانی ورزش تهران را بسیار محدود دانست و گفت: با تلاش ویژه‌ای که صورت گرفته، بزودی جایگاه و اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ارتقاء چشمگیری خواهد یافت.

گفتنی است سید مجید طباطبایی، علی لواسانی و منصور نم نم، سه نامزد ریاست این هیات بودند که در پایان رای گیری، طباطبایی با کسب ۹ رای به عنوان رئیس هیات جانبازان و معلولین استان تهران انتخاب شد و منصور نم نم و علی لواسانی به ترتیب ۴ و ۲ رای را به خود اختصاص دادند./fars